středa 11. září 2013

Změna postů?

Na diskusi se rozjelo téma změn postů. Rád bych k tomuto vyjádřil svůj názor. Myslím, že jakákoliv velká změna je hodně předčasná. Jsme na začátku sezony a nejde dělat závěry po jednom nevydařeném osobním výkonu, pokud má o sobě někdo takové mínění, že zahrál mizerně.. 

Velkou změnou myslím třeba přesun Tomáše dozadu. Abych řekl pravdu, tak o každém hráči mám jakousi představu kde by měl hrát a kde mu to zkrátka sluší. Třeba Mirek a Tomáš jsou pro mě jednoznačně útočníci, které dát do obrany by bylo pro mě bylo jako si utírat prdel levou rukou. Chápete? Nedokážu si je tam ani představit. Podobně je na tom i Petr i když u toho už mám i mírné náznaky, že obranu si na trénincích vyzkoušel a celkem mu šla. Každopádně pokud je možnost, aby hrál Petr vpředu, je to pro mě jasný útočník.

Dále máme dva univerzály – Prochyho a Páju. Tito dva posty střídají jako ponožky. Jsou zvyklí na útok i obranu. Záměna mezi oběma je možná, ale myslím, že současná situace změnu nevyžaduje. Nebo máte jiný názor? Měl by se Prochy stáhnout dozadu a já jít do útoku? Zajímají mě Vaše názory a hlavně důvod, proč by tomu tak mělo být..

Obránci s útočícími zkušenostmi je Milan a Michaldo. Oba přešli z útočných vozeb do obrany a oběma to prospělo, proto si myslím, že změna zde také není na místě. Sykec a Ríša jsou kovaní obránci a změna zde by byl holý nesmysl.

Abych se ale vrátil k tomu, proč vůbec článek píšu. Tomáš navrhl svoje stáhnutí dozadu. Můj názor na to je, že se mě to nelíbí a nemyslím si, že by to týmu prospělo. Tomáš je zkušený střelec, ozkoušený minulou sezonou. Hrát hrot mu zkrátka sedí a zbavovat se výborného útočníka tím, že bude usazen v obranné řadě je blbost. Navíc si myslím, že takovýto postoj – návrh z Tomášových úst přišel po pár nevydařených akcích v neděli. To se stává i větším esům (jako třeba mě), že zápas občas nesedne, takže si z toho hlavu nedělej.

Jestli se však najde někdo, kdo si bude stát pevně za svým a bude trvat na změně stůj co stůj, změna se skutečně stane a uvidíme. Nejsem tu proto, abych komukoliv přikazoval, kde hrát..


Co si o možných změnách postů myslíte vy, ostatní?