čtvrtek 6. června 2013

Kvarteto důležitých informací, tisíc článků!



1) Pánové, pro některé se zachovám asi jako srab, ale rozhodl jsem se k nepopulárnímu kroku. V posledním víkendu jsem se rozhodl zrušit moji nabídku pro poslední víkend, že každému nahrávači na moji branku koupím pivo. Je to z důvodu nenadálého vyššího finančního vydání, které jsem v poslední době měl a dále bych také nerad seděl v sobotu u kůrek od chleba a chodil se napít vody na hajzl.
Asistence a slíbená odměna samozřejmě do této doby platí a všem, kdo mě do této chvíle na branku přihráli od vyhlášení akce. Pivko (pivka) zacáluju , jak jsem řekl. Cítím totiž v současnosti obrovskou formu a v sobotu by to se mnou taky nemuselo dobře dopadnou, kdybych platil večer 15 piv. Ano, v sobotu se cítím na 9 branek. :-)
Doufám, že se nezlobíte.. Tuto hru tedy tímto okamžikem uzavírám!

Sobotní rentiéři: Prochy 4 piva, Mira 1 pivo, Petr 1 pivo.

2) ..druhou věcí je to, že v první sezoně se oslava titulu oslavila tak trošku i přímo po zápase.. Šampus v šatně, kouření kožených doutníků a na to navazující orgie ve sprchách.. Nemáte chuť se do něčeho podobného pustit? Třeba že by někdo dotáhl vítězné šampáňo, který mu doma už tři roky smrdí..nebo koupil pár doutníčků.. Minule jsem vše cáloval ze svého a jak jsem už výše napsal, moje finanční situace mi v tuto chvíli nedovoluje do těchto věcí investovat opět.. Takže pokud máte chuť, iniciativě se rozhodně nebráním.. ale jde to zvládnout i bez těchto příjemných prkotin..

3) ..třetí věcí je, že bych chtěl, aby jste si důkladně promysleli jednu věc. V sobotu si jdeme sednout k pivu na Okruh. Tam chci mimo jiné probrat věc, zda chceme postoupit od 2.třídy, nebo si dát opáčko letoška ve třídě třetí. Každý si to tedy prosím srovnejte v hlavě, aby jste v sobotu už přišli s jasným názorem. Bude se totiž o tomto bodě hlasovat! Neprobírejte to teď na diskuzi, ať máme v sobotu o čem kecat a nečumíme na sebe celý večer mlčky jako kokůtci.

4) ..a konečně poslední věcí je, že tento článek, který právě čtete, je od založení klubu mimořádně jubilejní! Jedná se o 1000. článek, který jsem na těchto stránkách odprezentoval.  Je to obrovské číslo, tisíckrát zplodit nějakou hovadinu, nebo žvást a pak ho tady vyvěsit.. Stránky fungují od 16.března 2008, to znamená, že na tisíc článků jsem potřeboval 5 let a necelé tři měsíce k tomu..