neděle 31. března 2013

Malé vysvětlení

Co jest Carpe Diem klubem, ještě jsem se na žádnou z akcí nevysral a nebylo tomu tak ani nyní. Přesto bych se chtěl omluvit všem, kdo se mnou na akci počítali a nedočkali se.
.
Chtěl bych uvést ještě na pravou míru dvě omluvenky, které jsem v obdržel.. Michaldo mě v týdnu napsal, že je nemocný a Nekwish slavil narozeniny své přítelkyně. V pátek jsem měl co dělat sám se sebou a tak jsem příchozím zapomněl o omluvenkách říci.
.
Jinak každej má možnost a měl by tak dělat, se aspoň jednou týdně kouknout na stránky a informovat se o novinkách. Napsat, jestli na plánovanou akci dojde, nebo nedojde, čímž vyjádřit vůbec to, že o nějaké akci ví.. Nebudu nikomu extra psát esemesky, že se nějaká akce koná, to by mělo být v zájmu hráče a k akci by měl každý zaujmout nějaký postoj. Napsat dojdu, nedojdu, nebo se nevyjádřit vůbec. Je tedy na každém jednotlivci, jak se zachová a taky na každém jeho spoluhráči, jak si to kdo potom přebere. Je to zcela jednoduché.. kdo má zájem - chodí..
.
Každopáně mě moc mrzí, že jsem  nemohl dojít a věřím, že jste si si to Vy, kdo jste došli užili.