pátek 29. března 2013

Jsem mimo hru.. :-((

Pánové, včera se mi stala nemilá věc, která mě drásá srdce. Vymkl jsem si kotník! Byl jsem na koncertě a při běžné chůzi, kdy jsem se vyhýbal protijdoucímu člověku jsem špatně našlápl a bylo to.. Krucifix!
Ještě v noci mě kámoš vezl do nemocnice a mám natežené vazy..bolí to jako čert. 

Co to znamená?
Ač s těžkým srdce, ale musím sdělit, že dnes jistojistě nedorazím, skáču po jedné noze a zkrátka bych to nedal.. Co je však ještě horší, že jarní část sezony se pro mě zdá býti ztracená. Nyní 14 dní na nohu nesmím vůbec našlapovat a plná zátěž by měla být posvědcena až za 2 měsíce!! No, nemalujme čerta na zeď, uvidím jak se kotník k tomu sám postaví a pokud to bude možné, chci být co nejdříve k dispozici. Každopádně sám odhaduju, že minimálně první půlku jarní části odsedím na lavičce.

Ještě jednou se moc omlouvám, za dnešní absenci.. doufám, že ostatní dorazí a večer si pěkně užijí. Rezervace je na 19:30 U Kormidla - odědlení hospody s názvem "malý salonek".