pondělí 1. dubna 2013

Novinka na stránkách!

Slavme kamarádi, naše stránky se opět dočkají vylepšení! 
Nedávno, po napsaném článku k 5tiletému výročí založení klubu, mě napadla jedna věc, kterou bych chtěl v nejbližší budoucnosti realizovat. Psal jsem tam celkem dlouhý odstavec o návštěvnosti stránek, jak se stránkám v poslední době vede a kolik že počet jednotlivých přístupů na stránky se neustále zvyšuje.
Položil jsem si otázku, proč by takový úspěch měl zůstat ležet ladem? Proč v dnešní době, kdy se vybírá nemalý peníz i za vychcání ve městě, měl zůstat nepovšimnutý? Rozhodl jsem se tento trend následovat a já pevně věřím, že mě v něm bude tým podporovat.

Jaké změny se tedy dočkáme?
V menu mých stránek, kam se normální smrtelník nedostane, jen jejich administrátor, je kolonka „VÝDĚLEK“. Objevila se tam asi před půl rokem a já do ní nahlédl až nyní. Tato magická kolonka mě nabízí, aby každý jednotlivý přístup na stránky byl zpoplatněn mnou stanovenou částkou a to pod loginem, který každý z Vás obdrží. Tímto by se nenásilně a pomalu plnila klubová pokladna, aniž by o tom měl kdo tušení. Poznali by jste to zřejmě na konci měsíce, kdy by se Vám nasčítaná částka z přístupů strhla jednorázově z účtu. Částka by však měla být celkem zanedbatelná, nebojte..
Od zítřka by se tedy měla na stránkách objevit vždy tabulka s kolonkou Registrace / Login / Heslo.

Příklad: Petr    
Přihlašovací jméno si každý učí sám při registraci. Při registraci musíte vyplnit běžné údaje, které vyplňujete při jakékoliv jiné registraci při nákupu produktů po internetu. Budu zde i kolonka vyplnění účtu (jako při platbě kartou), kterou nezapomeňte vyplnit.
Po vyplnění hesla a kliknutí na „odeslat“ mi bude automaticky odeslán email, který musím já potvrdit, aby se mohl Petr už nadále bez problémů přihlašovat.

Dejme to mu, že částku za jeden přístup stanovím na 5Kč. Měsíc má 30 dnů a pokud se Petr přihlásí za měsíc 30 krát, celková částka, která by se mu odečetla z účtu na konci měsíce by dělala 150 Kč. Je to jednoduché, jako facka, co? A při počtu lidí v týmu by to mohlo hodit celkem slušnou měsíční sumičku, co říkáte?
*
Co je dále velkou výhodou je to, že poplatek můžu každému nastavit jinak. Tím nemyslím každému v klubu (klubový poplatek by byl jednotný 5Kč), ale ostatním lidem, kteří by si zažádali o registraci. Tam bych to viděl na korun 10, protože se dá předpokládat, že se tolikrát na stránky za měsíc nepodívají, tak ať z toho je aspoň nějakej vejvar.

Pochopili jsme se tedy, pánové? Kolonka o vyplnění Loginu a hesla na Vás tedy vybafne od zítřka pokaždé, kdy se na stránky budete chtít přihlásit,m jinak se na ně nedostanete. Sice to bude ze začátku asi vopruz, ale na všechno si dá zvyknout a klad této věci určitě pocítíte později třeba na placení (po zavedení této novinky) neplacení turnajů a třeba i sezony.

Výhoda je ještě v tom, že se na stránky nedostane jen tak někdo, zkrátka jen ten, kdo bude registrován a zpoplatněn, můžeme tedy zapomenout na různé Gerty a jiné.

Doufám, že se Vám novinka zamlouvá a brzy pocítíte její šťavnaté ovoce na vlastní kůži.