středa 11. července 2012

Výběr hřiště a časů pro příští sezonu


Třetina července je za námi a proto by bylo dobré se předběžně domluvit na hřišti a víkendových časech, ve kterých chceme hrávat.
Tímto oslovuji radu starších – Nekwishe, Sykece, Petr, Michalda a Ríšu, aby se na diskuzi vyjádřili a sdělili své pocity.

Zde je výběr:
Skupina A: na Rybnické a Svážné, hrací dny jsou sobota a neděle          
Skupina B: v Řečkovicích, hrací den je neděle               
Skupina C: na Srbská, hrací dny jsou sobota a neděle  
Skupina D: v Komárově, hrací dny jsou sobota a neděle            
Skupina E: na Kneslové - Černovice, hrací den je neděle           
Skupina F: na Kamínkách, hrací den je neděle

Dále je možné si zaškrtnout kolonku, zda chceme hrát spíše dopoledne, nebo odpoledne…k tomu se také vyjádřete..pokud ne, budu brát, že je Vám to jedno..
Další možností je uvedení, zda chceme hrát pouze v sobotu, či pouze v neděli. Všimněte si, že toto je v závislosti na výběru hřiště..

Můj názor:
Je mi to celkem jedno. Nejnovější a nejhezčí hřiště je asi na Kamínkách, ale asi nechci hrát s týmy stejnými jako vloni. Dosud jsou do této skupiny přihlášeni dva účastníci a oba jsou jiní, takže vyčkáme času a pokud se skupina obmění, byla by to dobrá varianta.

Dále se mi zamlouvá skupina A. Zavzpomínání na první sezonu ve svatostánku na Okruhu a tréninkovém stanovišti na Svážné. I tato varianta přichází v úvahu jako jedna z nejlepších..

Ostatní hřiště jsou mi celkem šumák, jen v Řečkovicích je už nahlášeno 9 týmů z 11ti, takže tam se dostat by bylo asi těžké. Věřím však, že do Řečkovic se nikomu nechce.

Dále je nutné se dívat na hrací dny, sobota / neděle. I toto je mi letos celkem jedno, klidně bych byl pro obměnu a hraní v sobotu, ale je mi to vážně fuk. To samé platí i pro výběr dopoledne / odpoledne. V těchto dvou věcech se podřídím většině.

Pokud však bych musel hlasovat, tak takto:
  1. Rybnická a Svážná
  2. Kamínky
  3. Srbská

Sobota / odpoledne.