pátek 13. července 2012

Máme dvě znamenité posily

Z pravomoci krále klubu mi svěřené bych Vás milerád seznámil, že jsem do klubu přijal dvě nová jména. Je mi jasné, co bylo prvotně domluvené, že hráče nejprve vyzkoušíme a dále vybereme, to je v plánu stále, ovšem dvě místa pro nové posily jsem již zaplnil.

Doufám, že mi to nemáte za zlé. Nejde o to, aby se splnil nějaký plán „zkušebního“ tréninku, ale v prvé řadě jde o to, abychom sehnali kvalitní posily do klubu a pokud se mě nabídla možnost přijmout dva kvalitní, zkušené a ozkoušené hráče okamžitě, tuto možnost jsem využil. Věřím, že to chápete.
Ohledně přijímání dalších nových tváří se pozastavím na konci článku.

O koho se tedy jedná?
Mirek Halm
Ty hráče mi seslalo samo nebe. Ani za prase bych nevěřil, kdo že se mě ozve. Dva kámoši z mých mladých let, se kterými jsem brázdil škváru ve velkém fotbale, v Tatranu Starý Lískovec. S oběma hráči se znám snad polovinu svého života a svedli jsme proti sobě nespočet legendárních chlapeckých bitev Kamínky versus Oblá ,jak ve fotbale na betonu Old Školfordu (nyní hřiště Kamínky), tak brutální řežby „na Drakovi“ v hokeji. Kamínkovské hráče - Olina, Lukáše, Mraziče a Ríšu už jistě napadá, kdo by naše dvě posily mohly být.. Pro ostatní představuji dvě věhlasné legendy opředené slavnými pověstmi, které v příštím ročníku budou oblékat dres Carpe Diem, jedná se o Mirka Halma a Pavla Procházku.

Pavel Procházka - Prochy
Vše vzniklo tak, jak vlastně mělo, na stránkách BAF jsem vyvěsil inzerát a ozval se mě na něj Mirek, že by měl zájem hrát. Ovšem v tu chvíli jsme ani jeden nevěděli, že se vlastně známe a o koho vzájemně jde. Až po icq jsem podle jména poznal, že jde o Mirka Halma, se kterým se znám z dětství, už snad skoro 18 let. Slovo dalo slovo a po chvíli bylo jasné, že se jedná o oboustranný zájem. Jako bonus, velice významný bonus mi Mirek sdělil, že je tu možnost, že by za nás hrál i Prochy - Pavel Procházka - další z kvarteta našich sportovních soupeřů. z dětství. Získáním obou dvou by bylo doslova vytrhnutí trnu z paty, pomyslel jsem si. Po dvoudenním jednání s oběma došlo k podpisu smluv a tak v příští sezoně se můžeme těšit z přítomnosti obou hráčů.

Jak Prochy, tak Mirek mají zkušenosti jak z velkého fotbalu, tak i z futsalu. Jejich poslední futsalové působiště bylo v Řečkovicích před dvěma, nebo třemi lety. Jejich odchod se váže k neshodám s trenérem, kterého po každém z tréninků tloukli, dokud oba nevyhodil. Futsalový um se však nezapomíná a tak si můžeme jen gratulovat, získali jsme výrazné nové hráče do svých řad. Těším se na vzájemnou spolupráci a vítám oba hráče v klubu.
 
Co se týče výběru nových tváří, míst v tuto chvíli ubylo, to je jasně patrné z článku. Je však nutné stále někoho přijmout, počet volných míst se ovšem snížil na 1-2 hráče. Stále se mě nedaří spojit se s Ríšou, abychom se domluvili, jak to bude dál a jak to vidí dál. Na tom bude závislý i počet nově přijatých. Je otázkou, zda stále inzerovat, že sháníme nové hráče. V tuto chvíli jsou na maximálně dvě volná místa a pět přihlášených neozkoušených hráčů. Je to dostatečný počet pro to, abychom z 5ti vyselektovali 1, nebo 2 hráče? Dle mého názoru ano. A dle Vašeho?

Mirku a Prochy, tím to jste právoplatnými členy klubu, tak bych byl rád, kdyby jste se pokud možno vyjadřovali k věcem na diskuzi..tzn.kde a kdy by jste chtěli hrát soutěž atd..díky!