čtvrtek 10. května 2012

Bratři jak se patří

V preview jsem nahodil téma, že jsem psal předsedovi BAF o informaci, zda rozhodčí Kabeláč, který nám má v neděli pískat i zápas s Predatros je tatáž osoba, jako Kabeláč, který střílí branky za Predators.

Odpověď na sebe nedala dlouho čekat s tím, že se jedná v případě rozhodčího o bratra hráče Predators. Jeden je Martin a drujhej je Michal - bratři jak se patří..
Předsedovi to přišlo divné, stejně jako mě, jedná se totiž o tak trochu střet zájmů, že? ..aby brácha pískal bráchu... však to známe, já na bráchu, brácha na mě.. (i když ne že by na tom v té naší čunče tolik záleželo :-))

Rozhodnutí tedy nechal předseda BAF na hlavním předsednictví futsalu, kterého se na tuto choulostivou záležitost optal. Výsledek je takový, že v dnešním nasazení sudích na neděli již Kabeláč nefiguruje, nahradil ho rozhodčí Zukal. Jednalo se tedy skutečně o střet zájmů a my vědomky nevědomky panu Kabeláčovi - rozhodčímu sebrali job v naší luxusní třídě.. Holt komploty rozhodčích s týmama se nevyplácí, kór proti nám ne.. (nebo spíš proti mě, čestnému člověku, který lehce a vytrvale rejpe pod žebírko, dokud maso samo neopadá) :-)