pátek 11. května 2012

Upřesnění sestavy na neděli

Je pátek ráno a já koukám do přítomnosti k nedělním zápasům. Podle toho, co jsem tam našel, budeme hrát asi ve třech lidech. Účast potvrdil Petr, Vláďa a já. Naopak se ze zápasů odhlásil Sykec z jiných důvodů.
Zbývá mě tedy jen doufat, že Nekwish, Ríša a Michaldo dorazí.. Boris v neděli slaví kulaté čtyřicáté narozeniny, takže jeho účast je tak trochu pochybná (Vláďa se rovněž účastní, tak snad to nepřežene).. No, co k tomu říct.. snad se tedy slezem.
* Ohledně mého malíčku. Sádru mě v podnělí dokoři sundali, malíček mám rozhejbávat, protože ho pořádně neohnu. Bolí pouze při sebetýrání. Tvar jaksi drží, už není do písmene F, jak jsem psal onehdá, po sundání sádry je do písmene C a to asi díky tomu, že sádra opsala tvar výčepního zařízení. Každopádně jdu ještě za tři týdny na kontrolu a do té doby mám mít klid na lůžku, naše slabounká soupiska a nefalšované vzruzšení  mi však, i přes nevoli mojí milované manželky, nedovolí se neděle nezúčastnit. Těším se a doufám, že mě do toho někdo nedrbne.
Pravděpodobná sestava: Nekwish - Ríša, Michaldo, Petr, Pája, Vláďa, (Boris)