čtvrtek 26. ledna 2012

Úprava sestavy na neděli

Dnes odpoledne jsem nezávisle na Olinovi (příspěvek na diskusi - jak by si někdo mohl myslet), oslovil ke spolupráci Vláďu Mrázka (pravým jménem Fredi Bobic) a Lukáše Čejku, aby týmu v neděli početně vypomohli. K tomuto kroku jsem se odhodlal po připomínce Petra, že v neděli nemá být ani Ríša, na což jsem zapoměl. Navíc jsem nechtěl vybírat mezi dvěma mými dobrými kamarády, kteří se sami nabídli, že pomůžou a tak jsem vzal spravdlivě oba dva. Oba oslovení hráči jednodenní kontrakt ihned podepsali a v neděli se představí v oranžovočerné kombinaci.

V tuto chvíli je nás tedy 7 hráčů do pole, přičemž Olin má zdravotní problémy, o kterých se zmiňuje na diskuzi. Pokud v neděli  nebude, 6 hráčů je dostačujících a platí tedy i pro něj to, co bylo psáno ohledně Sykece. Jestliže by ho ve výkonu mělo zranění brzdit a tím tým spíše oslabit, jeho absenci by sestava zřejmě unesela. 

Předpokládaná sestava (bez rozdělení pozic): Nekwish - Michaldo, Pája, Petr, Fredi Sysel, Mrazič, Lukáš, (Olin). Pozice si řekneme před zápasem..

Žádné komentáře: