pondělí 9. ledna 2012

Nominace na příští víkend

Nominace na příští víkend byl pro mě ještě před chvílí malým voříškem. Byl však nečekaně bleskově spláchnut jako hlen lihem z plácačky. Od jistých pochybných lidí z týmu se mi dostalo vyjádření, že snad by bylo vhodné zahrát příště systém se 4 útočníky a 4 beky. Rozhodl jsem se výzvu akceptovat a proto stávající sestavu doplním o jedno jméno. Ve hře byla tři jména. Sykec, který jakožto článek řetězu Carpe Diem si startovné zaplatil a má samozřejmě přednost, mi sdělil, že s ním počítat prozatím nemáme. Čeká na novou umělou ortézu nohy od kolene dolů, který by mu měla dorazit v průběhu 1-3 týdnů. Zranění mu způsobilo Pendolíno zhruba před třemi měsíci. Bez umělé náhrady prý ani ťuk. Až bude opět připraven naskočit do rozjetého vlaku, dá mi neprodleně vědět. Pomyslný milenecký trojúhelník doplňuje Olin s Danem. Dan v omluvenkách napsal, že tento víkend se mu to právě nehodí a proto je konečnou volbou pro zápasy druhého kola Olin.

Aby byl správě pochopen systém. Pokud bude Sykec kdykoliv v průběhu BO k dispozici, bude hrát a doplní tak osmičku hráčů. Pokud nebude moci, rád dám možnost nechat vyniknout dvěma starším, dohořívajícím svícnům Olivovi, či Danovi po dobu jeho nepřítomnosti. Tentokrát - ve 2.víkendu - bude hrát Olin (Dan se omluvil), ve víkendu č.3 bude hrát naopak Dan a Olin nominovaný nebude. Takto zachovám rovnost a spravedlivost, kterým jsem bezpochyby rodným synem.

Proto prosím Oldu, aby se potvrdil do Omluvenek zápasů pro druhý víkend proti Kampě a Antabusu. Všichni ostatní (7+1) hráči, zúčastnění tuto neděli mě účast na té nadcházející potvrdili.

Žádné komentáře: