čtvrtek 3. listopadu 2011

Uvedení na pravou míru..

Akce – reakce. Fyzikální pojmy vyučující se na základní škole. Tento týden jsme mohli být svědky uvedeného v přímém přenosu. Můj článek Blamáž II, kde jsem se zmínil o plánovaném odchodu Vládi, vyvolal reakci zkušeného střelce, kterou Vám nyní s potěšením otisku.

Oficiální vyjádření Vládi:

„Ty voléééé, co to tam píšeš?? :-) K odchodu z klubu se po podzimní části rozhodně nehodlám. S žádným šéfem AVM Metal jsem nejednal, pouze jsem hovořil s Dubem o možnostech, kolik jich je v týmu atd.. Nic konkrétního. Zprávu o jednání s šéfem AVM důrazně odmítám a ohrazuji se proti ní. Tímto vše uvádím na pravou míru a považuji věc za uzavřenou. Pokud bych s někým jednal o novém kontraktu, Pája bude první, kdo to bude vědět. Dále bych chtěl vyjádřit, jaké zalíbení jsem našel v klubu Carpe Diem a slibuji, že konečně začnu něco hrát..“

Nemám důvod Vláďovým slovům nevěřit a proto věc považuji také za uzavřenou. Celé Vláďovo tvrzení podporuje fakt, že v vyjádřil snahu o podporu klubu po stránce zázemí (plán pro zimní pauzu). Jak, zatím nebudu rozebírat.

Donesly se mě zvěsti ještě z jiných stran o Vláďově brzkém odchodu a každá hovoří o něčem jiném, ale jak jsem psal, nemám důvod Vláďovým slovům nevěřit. Tímto končím téma Vláďa a AVM, alespoň do léta, konce sezony 2011 / 2012.

Žádné komentáře: