pátek 4. listopadu 2011

NOVINKY!!!

Dnes mám dvě novinky! Začnu tou nejveselejší na světě! Včera jsem se dozvěděl, že náš brankář Nekwish je těhotný!!! Vědí to teprve krátce, ale potvrzené to je! Na svět tak přijde další neřízená nervová střela.. V krátkém sledu, po Borisovi je to další naděje pro Carpe Diem do budoucna.. Gratulace!!!
.
Druhá novinka je tak trochu kuriózní.. V týmu máme hráče, který se jmenuje úplně jinak, než si všichni myslí. Došlo k nevídanému mediálnímu šumu a tak napravme to, co bylo zpackáno.. V našem týmu nehraje Ondřej Valehrach, ale jeho pravé jméno je Ondřej André. Jméno si před časem změnil a já se o tom nedozvěděl, protože mě to vůbec nenapadlo a Nekwish, který přestup načal, se mi o tom nezmínil a mluvil o něm jako o Ondrovi Valehrachovi.. Takže aby bylo jasné, Ondra je od teď André.. :-) Skutečné brazilské jméno nám v týmu chybělo jako sviňa, tak teď už ho konečně máme..

Žádné komentáře: