neděle 27. listopadu 2011

Statistky klubové a jednotlivců po podzimu 2011 - 2012

Chvíli to trvalo, ale je to zde. Dnes se můžeme společně "pokochat" statistikami, jakých jsme společě dosáhli za podzim 2011 a na které navážeme jarem 2012. Mnohdy je to pokoukáníčko spíše k pláči, ale třeba se někdo po shlédnutí svých výsledků vybičuje a bude chtít dokázat, že takovej lůzr zase není..

* První Vám přináším jen pro zopakování celkovou tabulku podzimu. Kdyby se na nic chtěl někdo v souvislosti se statistikami kouknout, ať to nemá daleko..


* Vstřelené a obdržené branky klubu. Co k tomu říct? Skončili jsme v mírném mínusu, o jednu branku. Výborná polovina soutěže co se týče obdržených branek se změnila v drama po výprasku od Santa Morgany 8 brankami. Tím jsme se zařadili do prměru soutěže. Náš tým nikdy noplýval nějak zvlášt výraznou střeleckou potencí, ale mám za to, že mít průměr 2,9 branky na zápas je trošku propadák. Vzhledem k tomu, kolik máme šancí za zápas by se náš průmě měl pohybovat mezi 4-5 brakami, to je i můj cíl pro jaro.. Stejně, v mírném mínusu, skončila i bilance výher / proher, což je velká škoda.


* Dostáváme se k osobním statistikám hráčů a začneme kanadským bodováním. Vůbec nevím, co k němu napsat. Hodnoty u jednotlivců hovoří za vše. Je mi líto, že to musím říct, ale to, jak dopadla valná většina z Vás zkrátka k klubovému štěstí nemohla vést a také nevedla. Počínaje Vláďou a konče Sykecem je to bída. Z tabulky musím vyjmout samozřejmě Nekwishe, jakožto brankáře. Očekávání od některých hráčů byla asi vyšší..


* Snad nejděsivější statistikou, co jsem byl nucen udělat je tabulka střelců klubu. Nevím, zda plakat, nebo se smát. Je to tragikomedie. Pánové, druhý nejlepší střelec aby měl tři branky za půl sezony je bez pardónu trapas jako hrom. Nedělám to rád a často - to mi věřte, že bych se plácal po ranemu, ale ujet Vám o parník 7 mi branek je žalostné a ač by se mohlo někomu zdát že ano, tak mi to radost rozhodně nedělá. Mnohem radši bych byl, kdyby byl někdo alespoň v náznku v závěsu a jistě by bylo i umístění klubu jinde. Vzpamatujte se! Připojuji i statistiku všech střelců soutěže, které zpracovává BAF.


* Statistika nejlepších nahrávačů hovoří už alespoň trocvhu více vyrovnaně. I když to není kdovíjaká sláva, je alespoň trochu vidět, kdo v týmu hraje a kdo nosí vodu.


* V tabulce nejtrestaněkších klubů vévodíme celé soutěži s 1 červenou a 5ti žlutými kartami. Není se čím chlubit, poku skončíme poslední i po jarní části, je za to pokuta. Zde jsou dosavadní největší hříšníci klubu.

* Poslední statistikou je statistika brankařů. Připojuji čísla sečtené kancelaří BAF. V tabulce je uveden pouze Nekwish, ale pár branke obdržel i Boris a tuším že i pár nám padlo do prázdné brány při power play. Tímto jsou Nekwishovi statistiky mírně nepřesné..


Tak to by bylo všechno. Doufám, že jsem Vás staistikama potěšil, dal jsem si na nich záležet. Na jaře se čísla stoprocentně změní a já pevně věřím, že v mnoha případech k lepšímu..

Žádné komentáře: