úterý 29. listopadu 2011

Rezervace zajištěna!

Jak už se jistě všeci těšíme, opět po nějakém tom týdnu uvidíme své ksichty navzájem. Stane se tak v sobotu 10.12. na předvánoční klubové akci. Měl jsem strach, jestli ještě teď, na konci listopadu něco seženu, nějakou stylovou putiku... můj strach však byl naprosto neopodstatněný a až zběsile přehnaný, jako je tomu téměř vždy, že?

Chtěl jsem po vás, plazil jsem se v hlíně, žadonil jsem a poníženě prosil o napsání účasti v přítomnosti. Ozvalo se celkem 7 lidí, pro které jsem tedy udělal rezervaci. Jmenovitě svoji účast potvrdili tito alkoholchtivý nenechavci: Olin, Petr, Sykec, Vláďa, Michaldo, Boris a Pája. Pokud by měl ještě někdo zájem, ať se mi svěří z budky pořadu Tabu.

A teď to nejdůležitější.. kde se akce bude konat? První kritérium bylo, aby akce nebyla ve Varně, jelikož si chtěl hubu ožrat i Nekwish. Nechtěl pinglovat, ale co z toho... do seznamu příchozích se zatím nenapsal a tak bůhví, zda dojde.. Navíc minule se objevilo pár hlasů, že Zelená ve Varně je drahá jako prase. Varna tedy tentokrát nebude..
Sešel jsem dál po České a po pravé straně mě přivítala relativně nově otevřená Stopkova Plzeňská Pivnice. Nečekaně měli na 10.12 volno a tak jsem zamluvil velký stůl pro cca 10 lidí. Byl jsem šťasten z dobrého pořízení a broukal jsem si ve své ješitnosti píseň "Taky jsem se narodil Boss" celou cestu až domů. Dnes jsem se však nemile překvapil. Blesklo mi hlavou, že když je to na hlavní brněnské třídě, budou tomu odpovídat asi i ceny. A bohužel jsem se nemýli. Po otevření stránek pivnice jsem valil bulvy jako francouzský buldoček. Pivko za 39, Zelená a Rumík za 49!!! Ty krávo! Rychle jsem odříkal třikrát Otčenáš a začal přemýšlet, jak situaci řešit.
Napadla mě nakonec spásná myšlenka. Zavítat do klubu, kde jsem před 2 roky slavil narozeniny. ROCKIN CAFÉ! Nepamatuji, že by se tam někdy nějaká akce zkazila, mám na klub jen dobré vzpomínky. Rockin Café je i díky jukeboxu, dobré hudbě (když nejede jukebox) a především solidním cenám pro náš vánoční večírek to pravé ořechové..

REZERVACE JE TEDY STVOŘENA NA 10.12. - klub ROCKIN CAFÉ - sraz na místě v 19:30! Stůl se nachází ve podzemní části lokálu, je to ten největší stůl, co tam je. Prosím o dochvilnost!!
Adresa: Rockin Café, Pekárenská 12, Brno. (zastávka Grohova, šalina č.12,13 z Nádru)
http://www.rockincafe.cz/

A nyní už po různých statistikách ta skutečně nejdůležitější tabulka podzimu.. :-))

Žádné komentáře: