úterý 3. května 2011

Fabulace?

http://www.slovnik-cizich-slov.net/fabulace/

Konec fabulacím, pánové..

To co se děje na diskuzi je nepřístojné. Je mi z toho špatně, i když můj stav může mít na svědomí i mexický Fajítas, který jsem před chvíli spořádal ve dvojnásobné porci.

Chtěl bych uvést na pravou míru pár věcí, které jsou přehnaným způsobem řešeny na diskuzi. Vezmeme jedno po druhém. Ještě předtím chci všechny ujistit, že nestojím na žádné straně a zaujímám k věcem jen svůj subjektivní názor. Stojím na straně klubu, jeho dobra a budoucnosti, kterou tím, co se zde začalo objevovat ženete do záhuby. Možná budu zlý, nebo krutý, ale každopádně objektivní a pravdomluvný.

Kauza Michaldo

Peklíčko kolem tématu Michalovi nemoci a absenci se spustilo teprve před pár dny.. Velkou zásluhu na tom měl důležitý fakt, který zde nesmím opomenout zmínit. Na zápas nás v prvním víkendu přišlo 5 do pole (1 na střídání). V něm jsme tahali nohy za sebou a jazyk měli na vestě. Opakovali jsme si, že je to na hovno a že se to nesmí opakovat. Na další inkriminovaný víkend (odtud se táhne taškařice) jsme měli mít původně na střídání dva, přičemž Martin v předvečer špílu ohlásil svůj nepříchod. V tuto chvíli jsme byli opět jen s jedním na střídání. Proto jsem v noci volal ve falešném domnění Michaldovi, že bych ho ještě mohl lapnout na udičku… jak že to vypadá, že nás bude jen málo.. Vyrazilo mě dech, když jsem se dozvěděl, že byl ten den na dvou hokejích! Mě osobně to přijde divné a jistě ne jenom mě. Já pokud su nemocnej, nebo se doléčuju, tak jak to prezentuji na diskuzi a omluvenkách, tak nestojím ve vymrzlé hale skoro 6 hodin.. Možná su zabedněnej, ale stát v zimě na hokeji, nebo si jít druhej den zaběhat stavím zhruba na stejnou úroveň, co se týče možnosti opětovného onemocnění. Michal to asi vidí jinak. Myslím, že především tento fakt tým rozohnil do běla. Že na jednu stranu hokej v zimě ano, fotbal venku ne (rozmezí cca 12 hodin). A rozdíl mezi úterním tréninkem, na který by stopro šel a nedělním špílem je 48 hodin je také přinejmenším k zamyšlení.. (jestli je to takovej časovej rozdíl, ve kterým může dojít k zázračnému doléčení)

Abych se ale vrátil k úvodnímu tématu, Michaldo na zápase nebyl, dostali jsme dvakrát na prdel a problém je na světě. V hlavách se zrodilo to, že Michaldo klidně mohl jít, když může trajdat po hokejích.. To je celej problémek.. Ve spojení s frustrací po dvou prohrách, vyčerpaností hráčů se to stává pro některé neřešitelným velkým problémem.

Chtěl sem jen trochu podrobněji rozebrat situaci, nikoliv ji zhoršovat, nebo něco jiného.. Každý si musí sám v sobě obhájit, jestli udělal pro tým vše tak, jak je jeho nejlepší vědomí a svědomí.. S tím hokejem to ale překvapilo i mě, přiznávám..

Kauza Vláďa a Dan versus pitka a slovní bitka

Vláďa a Dan se stali součástí sporu ohledně jejich účasti tuto neděli. Pravda je tato. Vláďa a Dan mě minulý (druhý hrací) víkend řekli, že v další sobotu jedou na nějakou kalbu a že neví jak to dopadne..ovšem že se hraje až ve 12:20 a tak by to měli stihnout. K žádné stoprocentní omluvě, či naopak potvrzení účasti nedošlo. Jestli si vzpomínáte, pronesl jsem tehdy, že pokud tedy někdo z Vás nepůjde, nechť mě o tom alespoň informuje smskou.

Tuto neděli nastala tato situace. Na zápas přišel jen Dan. Ano, překvapilo mě to. Moje překvapená reakce pramenila z toho, že jsem si na kalbu vůbec nevzpomněl a automaticky jsem počítal s oběma. Vzpomněl jsem si až když na to přišla řeč.. Abych zde vyvrátil či potvrdil spekulace, zda došlo k potvrzení omluvy Vládi ze zápasu, tak nedošlo.. Teď je ještě otázka, zda vůbec mělo dojít k potvrzení. Z mého pohledu ano. O potvrzení jsem žádal a za druhé a to je nejdůležitější.. představte si, že by takto jednal každý.. Představte si, kdyby mě 10 lidí řeklo, že v sobotu kalí a neví jak dopadnou a já jim řekl, ať se ozvou.. No asi bych čekal na nějakou Vaši odpověď, protože by se mohlo lehce stát, že bych na zápase byl sám. Za Vláďovu omluvu jsem tedy měl brát to, co mi bylo naznačeno minulou neděli, chápu to správně? Situaci přitížil ještě fakt, když Dan prohlásil, že Vláďa kalil a vyspává opici. Tááák, a kohout je na střeše. Kde je tedy teď pravda? I když Vláďa nedorazil, situaci bych já osobně nijak nehrotil, protože nás bylo v ten den dost, dva na střídání.. každopádně celková chyba nastala asi špatnou komunikací mezi mnou a Vláďou a následně zákeřným puzzle událostí, které do sebe pěkně zapadaly a situaci jen zhoršovaly..

Je tu spor o to, kdo má pravdu. Je tu spor o tom, kdo fabuluje, nasazuje ostatním bifokální brýle v tomto antidekubitním systému. Je to těžké řešit a proto bych se na to vysral. Na celé řešení..

Podejte si ruce, pošlete přátelskou esemesku a mějte se rádi. Láska zvítězí nad lží a nenávistí, uvidíte..

Je mi líto, že nerespektujete to, co jsem napsal zhruba před týdnem, kdy jsem na Vás apeloval a prosil Vás, aby nedocházelo ke zbytečným výpadům, hádkách a tahanicím.. Ničemu tím neprospějete a tým to táhne dolů ještě rychleji, než jaký je náš propad v tabulce. Vítězí u Vás nezodpovědnost, sobeckost a zloba. Kydáte na sebe jen hnůj, vytahujete kauzy sto let staré a k čemu všemu? Aby jste dokázali pravdu? Jen se tím situace zhorší a tým půjde do sraček, pokud v nich už neplave.. Vykašlete se už na rozhněvané reakce na diskuzi a pište o lásce, květinách, či knihách.. Jde především o klub a ne o Vaše uražené ega!!! V klubu totiž nejste sami, jestli jste si nevšimli.. Znovu Vás žádám o důstojné dohrání soutěže a až následné řešení situace!

V článku vyjadřuji jen svůj názor, bez jakýchkoliv postranních úmyslů. Nechci tím nikomu uškodit, či dokonce rozezlít. Reakce na tento článek nepište, protože já mám pravdu. Kdo jinej by měl mít pravdu, než já, sám Král. Zpochybnit moje slova nelze, lze je totiž pouze respektovat a sklonit se před nimi.. Tak to prosím udělejete a začněte se chovat jako rozumní dospělí lidé..

Žádné komentáře: