úterý 7. září 2010

Nový design webu

S novou sezonou přichází i mírná změna image našich stránek. Jak jste si vy všichni pozornější mohli všimnout, naše stránky během posledních pár dní prošlo určitou obměnou. Dle prozatimních reakcí se dá říci, že úspěšnou. Rád bych Vás seznámil s novinkami, které naše stránky nabízejí.
Už na konci minulého týdne jsem dal do pořádku a zpřehlednil omluvenky zápasů a tréninků. V zápasech jsou vypsány veškeré hrací víkendy jara a u každého je možnost napsání omluvenky. Pokud už tedy nyní víte, že nebudete moci dorazit třeba za 2 měsíce, napište to tam.. To samé v bledě modré je i v sekci tréninků.. Jsou zde vypsány veškeré tréninky až do konce tohoto roku. V obou odkazech se budou odehrané zápasy a tréninky mazat tak, aby na nejvyšší místě bylo vždy aktuální datum.
Úvodní ántré - neboli to, co na Vás vyjukne hned, když otevřete stránky. Vždy jsem se snažil o originalitu, což mě jistě potvrdíte. Ne vždy však byl výsledek takový, jaký jsem si přál.. Nyní jsem vsadil na jednoduchost s podtržením smyslu našeho klubu, což je futsal. Logo uprostřed s nápisy po stranách se dle mého názoru více než povedlo a dalo našim stránkám konečně nebojácný směr a neokoukanou tvář. Stránky mají svého ducha. Jsem přesvědčen, že se jedná o jedno z nejzdařilejších úvodních obrazců, jaké stránky Carpe Diem dosud zažily.
Čas - na pravé liště se objevil řádek s aktuálním časem. Ano, je to celkem zbytečnost, ale dal jsem ho tam proto, aby byl jakousi protiváhou "aktuality" na straně článků. Berte tuto věc jako fakt, se kterou se nadá hnout.
Carpe Diem TV - velkou novinkou je naše nová soukromá TV :-). Můžete si zde přehrát dosud publikované videoklipy k mojí dílny. Po vzoru Barcelony, či Manchesteru United má tedy už i Carpe Diem svoji vlastní televizi.
Založení klubu - doufám, že Vás potěší, nebo potěšila sekce "založení klubu" Je to krátké pojednání o tom, jak a kdy vůbec klub vznikl. Naleznete zde také zahajovací sestavy dosud odehraných ročníků.
Rozpis sezony - Jedná se lépe řečeno zatím jen o rozpis podzimu, jaro ještě rozepsáno není. Myslím, že toto na stránkách skutečně chybělo. Aby měl každý okamžitý přístup k zápasům a mohl se kouknout na to, co ho zajímá. Nikdo se nemůže vymlouvat na to, že neví kdy jsou zápasy.
Statistiky Carpe Diem a nové karty hráčů - nejvýraznější a největší proměnou prošly profily hráčů. Myslím, že se vše celkem slušně povedlo. V kartách hráčů se můžete seznámit s jeho osobními statistikami, což je největší boom od dosud chabých vizitek. Jsem moc rád, že jsem se konečně k něčemu takovému dokopal. Novinkou jsou i statistiky klubu. Nemůžu Vám zaručit, jak často budu statistiky aktualizovat, ale chtěl bych dodržet kmitočet každého půl roku. Nic však neslibuju..
Dodatečně byli dodělány karty Kuby, Michala a Martina. Hledal jsem vhodný obrázek. Bohužel od Martina a Kuby mám strašně málo fotek, proto jsem musel brát za vděk to, co bylo.
Bývalí hráči klubu - jsou zde prozatím jen ve formě textu. Nevím, zda se mě bude chtít se se všim zase drbat a udělat jim karty tak, jak to mají hráči aktivní. V nejbližší budoucnosti to ale nebude.
Co zmizlo - možná jste si všimli, ale zmizla anketa. Do budoucna ji jistě obnovím, ale ještě nevím jak a na kde budu umístěná. Přece jen nechci, aby web působil příliš přeplácaně. Jediné co zůstává je věčná anketa dole v pravé liště. Dále byly upraveny odkazy na oblíbené stránky. Z pravé lišty úplně zmizly a dva nejdůležitější naleznete úplně dole uprostřed jako malé ikonky.
.
To by bylo asi tak vše. V mnoha případech se stává, že krok vpřed ve skutečnosti znamená dva kroky vzad. Každý má rád zaběhlé způsoby a nerad se přizpůsobuje novotám. Doufám a věřím, že nový pozměněný vzhled stránek jsou dva kroky vpřed a žádný vzad, alespoň tak to cítím já.

Žádné komentáře: