pátek 2. dubna 2010

Novinky okolo registraček

Jsem potěšen zprávou, že Olda a gološ Michal bude moct v jarní části nastoupit od prvního zápasu. Nové registrační průkazy těchto dvou ikon brněnského futsalu mě předevčírem došly poštou domů. V den odeslání jsem napsal smsku Ivanovi Haškovi, jestli by to trochu popohnal a tak se i stalo. V Praze na ČMFS to zvládly v rekordním čase, jelikož jsem je odesílal 23.3. a 31.3. již byly zpět! Před půl rokem trvalo jejich vyhotovení tuším měsíc a deset dnů.
.
S tím je úzce spojená druhá věc. Na předsezónní schůzi všech vedoucích týmů, konané 1.4.2010 na Okruhu, které jsem se zúčastnil, jsem byl seznámen s faktem, že novinkou od jara bude pravidelná kontrola registračních průkazů před zápasem rozhodčím! Rozhodčí by měli být na tuto novou věc řádně proškoleni a skutečně by se měla realizovat. O to více jsem rád, že registračky už jsou doma, vše máme v pořádku a nemusíme se ničeho bát.
.
Poslední věcí spjatá s touto problematikou je samotné vyhotovení registračních průkazů. Vyhotovení se dosud provádělo v Praze na ČMFS a v Olomouci. Od 1.7.2010 se budou nově vyhotovovat i v Brně!! A to je dobrá zpráva!

Žádné komentáře: