pátek 29. ledna 2010

Hvězda se zázračně uzdravuje

Jistě jste si všichni mysleli, že když napíšu "hvězda se zázračně uzdravuje", bude článek patřit buď té samozvané - Lukášovi, nebo dlouhodobě zraněnému Michalovi. Jste na omylu, článek je o mě! :-)
.
Nedávno jsem dostal zprávu od týmových lékařů, že můj zdravotní stav, moje koleno, se stihne dát do příští neděle do pořádku. Po pondělním otoku již téměř není známky, a bolestivost také ustoupila. Sice to ještě není stoprocentní, (to už nikdy nebude) ale na hraní se cítím. Můj osobní lékař Lucka mě sice doporučil Medical TimeOut (tento výraz řekla doslova, protože ho slyšela při sledování Australian Open) :-)), ale já se cítím již být připraven pomoci týmu za vysněným postupem..

Takže otvírejte šampaňský, hvězda se vrací..

Žádné komentáře: