pátek 9. října 2009

Omluva za kachňátko

V úterý, se při popisu nedělních utkání v článku objevilo jedno novinářské kachňátko. V žádném případě se nejedná o velkou nepřehlédnutelnou kachnu, jak se dotyčnému zdá.. Určitě si toho vůbec nikdo nevšiml, ale považuju za správné věci uvést na pravou míru..
.
Cituji věty, o které se jednalo.. " Vlastně hned z další akce, po obdržení branky, jsem rozehrál rychlou akci, míč poslal na Martina M., ten ekvilibristicky z první přehodil snad na 15 metrů obranu a nabíhající Boris z první trefil míč přímo do černého."
.
Včera se strhla obrovská hádka (v kladném a přátelském duchu) prostřednictvím ICQ mezi mnou a Oldou o to, kdo Martinovi M. nahrával a vlastně rozehrál onu akci snů, ze které padl vítězný gól. Olda tvrdil, že on a já si samozřejmě trval na svém a na oprávněnosti slov ve článku "jsem rozehrál"..
.
Bezvýchodná situace nakonec utnula až pozdní noční hodina, kdy jsme u klávesnice usínali a stále si stáli za svým. (no dobře.. začínala Ordinačka :-) ) Rozešli jsme se tedy plichtou - tj. že každej si myslel svoje..
.
Nedalo mě to a napsal sem Martinovi, aby mi sdělil, kdo mu nahrával.. K mému úžasu odpověděl Oldu.. :-))
Musel sem se začít smát, navrhl sem tedy Martinovi dvě kofoly, když bude tvrdit, že sem mu nahrál já.. Odpověď mě ještě více překvapila... Martin napsal, že v tomto je zásadovej a kofoly ho nezlomí.. :-))
Nakonec sem se odhodlal k velké nabídce.. Tři kofoly, hlasování v Hráči sezony pro Martina :-)), obrovskej článek o Killerovi - kterak je Martin skvělej člověk a hráč a jako bonus vlastnoručně upečená bábovka! :-)
Martinova odpověď.. NE! :-))))
.
V tu chvíli bylo jasno, Olda měl pravdu, nahrával mu to on.. Nevím ale, jakto, že sem si myslel, že sem to byl já? Napadá mě jediné vysvětlení.. Asi začínám být stejnej, jako někteří důchodci, co sledují třeba fotbal, nebo tenis u TV a při každém vzrušujícím úderu, nebo kopu, sami vykopnou nohu do vzduchu... To samé se muselo stát i mě a tak v době přihrávky Oldy na Martina jsem určitě vykopl nohu stejně jako Olin a už to bylo, přihrávka byla moje.. :-))
.
Takže tolik na vysvětlenou..
Nyní už je kachňátko v článku opraveno a velice rád se touto cestou Oldovi omluvím.. Takže SORÁČ! :-)
Ze všeho špatného je ale nutné si brát to dobré a v tomto případě je to fakt, že v týmu máme opravdu zásadového a přímého člověka, který si stojí za svým i kdyby mu pečení holuby do huby padaly.. Dámy a pánové, představuji Vám Martina "Bobby Six Killera" Mrázka!
.
Nové znění věty: "Vlastně hned z další akce, po obdržení branky, Olin rozehrál rychlou akci, míč poslal na Martina M., ten ekvilibristicky z první přehodil snad na 15 metrů obranu a nabíhající Boris z první trefil míč přímo do černého."

Žádné komentáře: