čtvrtek 22. října 2009

Armageddon - Martin Haluza po sezoně končí v Carpe Diem

Včera jsem měl rozhovor s naší brankářskou oporou, Martinem "Haluz" Haluzou. Bohužel pro klub nemám dobré zprávy. Stane se to, co jsem já osobně očekával už dlouhou dobu. Martin od příští sezony opustí klub Carpe Diem. Důvod je jasný a naprosto pochopitelný. Téměř každotýdenní dojíždění z 80km vzdáleného Přerova. Martina ve všem chápu, je to dálka, zabere to moře času a finanční stránka věci není také zanedbatelná.
.
Martin mě ve svých odpovědích ujistil, že za jeho odchodem v žádném případě nestojí nic osobního, ani současné výsledky klubu. Je to opravdu jen o tom neustálém dojíždění..
.
Martin slíbil dochytat letošní sezonu, samozřejmě i včetně jara, a poté mu bude smlouva s klubem zrušena a bude uvolněn.
.
Co se týká zimní přestávky, tak Haluz přislíbil účast na jednom, nebo dvou jednodenních turnajích, pokud se jich zúčastníme, každopádně do pravidelné soutěže, jako byla minulou sezonu v zimní přestávce Zimní Liga, s ním počítat nemůžeme.
.
Pro tým je to obrovská rána. V duchu jsem s tím stále počítal, už od doby, co jsem zjistil, že Martin opustil svůj klub v malé kopané ATEX kvůli dojíždění. Věděl jsem, že to dříve nebo později dorazí i k nám, ale stejně jsem z toho mírně v rozpacích.
.
Bude velice obtížné najít za Martina adekvátní náhradu, jestli vůbec taková někdy spatřila světlo světa… Je to fenomenální brankář nesčetných kvalit.
.
Z Martinových vesmírných zákroků budeme mít radost přibližně do poloviny června, to odehraje za Carpe Diem svůj poslední zápas.

Žádné komentáře: