pátek 24. července 2009

Transfer hráčů ze Slovanu bez próblémů

Ve středu 22.7 proběhl tradiční středeční trénink. I navzdory mizivé účasti splnil tento den to, co jsem od něj očekával. Mým úkolem bylo v tento den získat od předsedy Slovanu Jary nutné registračky hráčů, kteří už v minulé sezoně hájili naše barvy. Martina M., Olina, Ríši a moji maličkost.
.
Ač se to nezdá, tak na vyřízení všech nutných věcí před sezonou už moc času nezbývá a je dost pravděpodobné, že registrační průkazy do začátku sezony ani nebudou vyhotoveny..
.
Na středeční trénink jsem byl domluven s Ríšou, že donese dres Slovanu, ve kterém hrával, jako výměnu za registračky zmíněných hráčů. Jaké bylo moje překvapení, když se na tréninku objevil spolu se mnou už jen Martin. Proto jsem byl nucen během trenálu Ríšovi zavolat a domluvit se s ním na pevno, kdy si můžu dres vyzvednout. Nakonec jsme se naštěstí domluvili, že se pro něj stavím ihned po tréninku a tak se i stalo. Ríša se nakonec z tréninku při osobním kontaktu dodatečně omluvil s vysvětlením kruté nestíhačky.. No ale hlavní bylo, že jsem měl v ruce dres o který šlo především. Tomuto předání předcházela ještě jedna věc. Ríša si kdysi dres zaplatil a tak nyní neviděl důvod proč by za něj neměl dostat peníze zpět. Vysvětlení mu podal Roman Š. a to takovéto - pokud Ríša nedá dres zadarmo, Slovan bude požadovat blíže neurčenou částku za registračky odchozích hráčů. Docela vyjebávka, ale takovej je život a já za tuto oběť, kterou přinesl Ríša klubu vrácením dresu zadarmo, děkuji!
.
Do hospody Okruh jsem dorazil před 21 hodinou a tam už sedělo představenstvo Slovanu. Jara měl nachystány registračky inkriminovaných hráčů spolu s přestupními lístky. Nakonec i zde došlo k velice zajímavé věci. Carpe Diem se povedlo Martina M. získat nastálo - tzv. věčný trejd, což je obrovská výhra! Při minulém jednání bylo jasně řečeno, že Killer bude u nás pouze na hostování.. A dnes je díkybohu všechno jinak. Ríša a já jsme byli naprosto bez problémů, zde se ani problémy neočekávaly.. To zanemná, že Ríša, já a Martin jsou nadoro hráči Carpe Diem! Poslední hráč je Olin,. který si vydupal pouze hostování a tak se na přestupním lístku objevilo datum 30.11.2009.
.
A takto úspěšně skončila naše schůze se Slovanem. Byl předán Ríšův dres, a já si odnesl 4 registračky s přestupními lístky a se souhlasným podpisem prezidenta Slovanu.
.
... nemohl jsem si to nechat pro sebe.. po pravé straně článku se můžete pokochat fotografiemi, které jsou na registračkách... :-))))

Žádné komentáře: