středa 11. března 2009

Kosmetická změna na postu brankáře

Dnes mě Olin sdělil, že nakonec do naší branky nemůže v Turnaji nadějí nastoupit delší dobu avizovaný Žoček ze Slovanu. Proto jsem se ihned nabídl, že turnaj odchytám já. Sice bez zkušeností, ale s velkým zápalem a to je někdy více než dost.. Olin touto skutečností nedšen nebyl a proto jsem navrhl společné řešení, které bude vonět oběma stranám...
Pokusím se prostřednictvím Ríši oslovit dalšího gološe Slovanu (dřívě Drulacu) Romana Štrofa. Pokud ani on nebude moct, do brány vkročím já - Michel Preud'Hommeroid.
Naneštěstí pro mne, ale naštěstí pro tým se povedlo Romana vlákat do pasti a turnaj za nás odchytá..
Mě zbyly tedy jen oči pro pláč, ale situaci jsem nakonec shodnotil jako vyhovující z jednoho jediného důvodu a to dnešní cesta z práce domů, kdy se mě asi třikrát povedl nádherný kolenotoč.. Takže asi tak..

Žádné komentáře: