pátek 23. května 2008

Setkání dlouholetých přátel a prezidentů klubů Carpe Diem Brno 08 a Chelsea FC. O čem se jednalo?

Dvě zvučná jména fotbalových velmocí, Fidell Olbramovič z Carpe Diem Brno 08 a Roman Abramovič z Chelsea Fc se včera před polednem setkali k projednání možné nové posily CDB08.
Jistě všechny zajímá, kdo že je onen nezámý?

Dříve jsem měl jen kusé informace, že se jedná o dlouholetého kamaráda Luboše, který taktéž hrával velký fotbal za starolískovecký klub Tatran.
Dnes, po setkání prezidentů klubů a křížovém výslechu Luboše, jsem konečně moudřejší. Dostal jsem se k více informacím, které vám s radostí sdělím.

Od Luboše vím, že hráč D.B. projevil velký zájem hrát za náš klub, což je velmi pozitivní. Také z jistých zdrojů jsem se dozvděl, že hráč již malý fotbal hraje, tudíž by se jednalo o zkušeného harcovníka nejen na poli velkého, ale i malého fotbalu. Skutečná posila. Zatím jediné negativum vidím v tom, že jeho práce ho často zavane až za hranice státu, proto by možná nemohl být úplně na každém našem špílu.

Na setkání dvou velmožů světového fotbalu se projednávaly detaily smlouvy, cena hráče a ostatní nezbytné věci kolem možného přestupu . Jak se nakonec prezidenti skutečně dohodly a zad-li dojde k podpisu smlouvy s hráčem se dozvíme v nejbližších dnech..

Luboše jsem požádal, že pokud zájem je opravdový, aby naši potenciální novou posilu pozval na náš první turnaj REMOS CUP v Oslavanech a Ivančicích.
A o koho se tedy jedá?

Jeho jméno je Dan Brázda !

Doufejmě, že kontrakt bude zdárně dokonán a my ho budeme moci přivítat v klubu krvavýma zádama!

Žádné komentáře: