sobota 24. května 2008

Rozhovor s Martinem, naším brankařem


Dnes sem měl možnost udělat obsáhlejší rozhovor s našim gološem Martinem Haluzou. Probrali sme aktuální temata kolem klubu..

Jak na tebe zapůsobilo oslovení prezidentů, aby si se stal golmanem Carpe Diemu?
No, takže když jsi mi jednou napsal, že plánujete založit klub a sháníte do něho gólmana, tak mě velice potěšilo, že jsi oslovil právě mě a s velikým nadšením a bez nějakýho dlouhýho rozmýšlení jsem souhlasil.

Co očekáváš od našeho klubu v první sezoně? Postup?
Moc bych si přál, aby se nám podařilo postoupit hned v první sezóně a myslím, že bychom na to i mohli mít. Pokud by se nám to ale náhodou z nějakýho nevysvětlitelnýho důvodu nepodařilo :-) , tak v druhé sezóně pak určitě jo :-)


Máš krásný nový golmanský dres. Myslíš, že ti dopomůže k lepším výkonům? Jsi s ním spokojen?
Určitě pomůže :-) Spokojen jsem s ním úplně maximálně, je parádní a bude pěkně ladit k dresům ostatních hráčů. Včera, poté co jsem si ho vyzvedl na poště, tak jsem se do něj doma oblíknul a asi dvě hodiny v něm chodil po pokoji a dělal ptákoviny.

Jak na tebe působí neustálá slova chvály při každém našem utkání, nebo když si jdem kopnout na plácek? Bereš je vážně? Těší tě to?
Tak, určitě je to příjemný slyšet tu chválu, koho by to taky netěšilo :-) Taky jsem rád, že ve mě máte tu důvěru. Ale na druhou stranu já sám jsem na sebe kritickej a dokážu si přiznat chyby a vím, že je i dělám. A hlavně taky vím, že přece jenom je to už nějaká chvíle, kdy jsem chytával a proto potřebuju trochu tréninku, abych se do toho zase pořádně dostal. A taky Vás všechny nechcu zklamat, takže se budu snažit o to víc :-)

Myslíš, že náš klub, podle toho jak je hráčsky postaven, má nějakou opravdovou slabinu?
To je těžko říct, vzhledem k tomu, že se ještě zas tak moc neznáme a neměli jsme zatím moc šancí se pořádně sehrát. Řekl bych, že hráče máme kvalitní, ale teprve se ukáže jak jsou schopni si rozumět při týmové spolupráci. Myslím, že tohle ukáže až čas.

Jaké máš cíle na blížících se turnajích, jaké by měli být cíle klubu na turnajích? Spíše se sehrát , poznat se, nebo máš rovnou cíle nejvyšší a to sen o poháru?
Samozřejmě bych měl jedno tajné přání a to vyhrát trofej pro nejlepšího brankáře :-DDD Ne teď vážně, cílem klubu by určitě mělo být více se poznat a hlavně se sehrát a přitom se pokusit o nějaký ten úspěch, hlavně teda na tom prvním turnaji. Na tom druhém už bychom pak mohli pomýšlet na větší úspěchy.

Co si myslíš o tom, co předcházelo výběru dresů? Myslím to neustálé dohadování a naprostý nesoulad atd?
Přece jenom byla to těžká otázka, výběr dresů, takže myslím, že to je úplně normální. Je to přece dáno tím, že každej má jinej názor a každýmu se líbí něco jiného. Ale v konečné fázi se stejně ukázalo, že jako tým se dokážeme rozumně dohodnout, bez nějakýho zbytečnýho hádání. A konečnou podobu dresů jsme odhlasovali téměř jednomyslně¨.

Jak na naši klubovou roztleskávačku Verču zapůsobilo, že se objevila na stránkách klubu? Uvítala to, nebo byla rozhořčená?
No normálně by tam chtěla mít raději nějakou normálnější fotku :-), ale nakonec se tomu zasmála. A hlavně teda se smála tomu popisu její kariéry.

Jak jsi spokojen s klubovými stránkami?
Stránky jsou v rámci možností parádní. Hlavně se vždycky pobavím nad těma Tvýma úžasnýma článkama (kam ty na ně vždycky chodíš :-) ). Ale řekl bych, že časem by to chtělo vymyslet trošku jiné řešení (a o jednom už trošku přemýšlím), jelikož sem tam je to trošičku nepřehledné... Což si samozřejmě neber osobně, ty za to nemůžeš, protože po obsahové stránce je to úžasné. Jde o to, že se na to dívám taky trošku z odbornějšího hlediska webdesignu a je to způsobeno omezenými možnostmi serveru blogspot.com

A poslední otázka úplně z jiného medového soudku. Jak si myslíš, že dopadnou naši fotbalisté na EURU? Co si myslíš o neúčasti Rosického?
Budu jim pořádně fandit a doufat, že budou bojovat jak lvi a dopadnou co nejlépe. To, že tam nebude Rosa, je velikánská škoda, ale zase na druhou stranu si myslím, že každý je nahraditelný (i když někdo hůře). Reprezentace se přece netvoří z jednoho extra hráče a dalších "Béček", ale všichni jsou tam kvalitní, se zkušenostma a proto to určitě zvládnou i bez něj. A já jim v tom věřím.

Děkuji za rozhovor.

Žádné komentáře: