sobota 19. dubna 2008

Pravá tvář Olina Belžíka

Přináším vám šokující autentický prezidentský rozhovor přes icq, který jsem měl včera s mým spoluprezidentem Olinem. Je z něj patrné, jak se Olin staví ke klubu, klubovým záležitostem, ke hráčům samotným a v neposlední řadě i ke mě. Udělejte si obrázek sami... ( upozornění: tento článek není vhodný pro děti a mládež, jen pro silné žaludky)

Pája (07:20 odp.) : čau oline
Olin (07:21 odp.) : helou
Pája (07:21 odp.) : byl jsem s luckou na večeři, dobře jsme se najedli, měli jsme totiž první výročí svatby
Olin (07:21 odp.) : nepraskl si?
Pája (07:22 odp.) : ne, musíš být tak hrubej už od začátku?
Olin (07:23 odp.) : :-D
Pája (07:23 odp.) : snažím se hubnout, už sem zhubl pár kilo, abych si vylepžil fyzičku, už mám jen 94kilo )
Olin (07:23 odp.) : ale tvoje spodní půlka těla
Pája (07:23 odp.) : ne , celý tělo, oline
Olin (07:24 odp.) : vyser si voko , vykat by si mě měl
Pája (07:24 opd.) : cože? v tu nedělu jde hrát za slovan i lukáš a martin m.?
Olin (07:24 odp.) : to nevím, seš pro mě naprostý béčko
Olin (07:24 odp.) : martin ted nebyl, ani nevím proč, pičinko
Olin (07:24 odp.) : nedáme si fotbálek? (hra na internetu)
Olin (07:24 odp.) : už sme ho nehráli ani napamatuju
Pája (07:25 odp.) : dnes se mě to nehodí, ale nebuď z toho smutnej, zahrajeme si ho třeba zítra, jo?
Olin (07:25 odp.) : vyser si voko
Pája (07:25 odp.) : můžu o tobě, prosím napsat nějakej článek na naše společný stránky klubu?
Olin (07:25 odp.) : vyser si voko, seš pičinka
Pája (07:25 odp.) : vypadá to, že ti trošku narostl nosánek nahoru...
Olin (07:25 odp.) : no jasně, ty naprostý béčko
Olin (07:25 odp.) : a v čem mě jako narostl?
Pája (07:25 odp.) : nejseš už takovej jak si býval, vždycky sme si popovídali a probrali věci okolo klubu a fotbalu a teď mě jen urážíš a tím i ostatní členy klubu
Olin (07:25 odp.) : pičinko, seš bezdéčko, co o mě zas nalžeš?
Pája (07:25 odp.) : neboj, nenapíšu nic, co by nebyla pravda
Pája (07:26 odp.) : a co tvoje nová práce? Jak se ti v ní líbí? připadá mě, že tě ta nová práce trochu změnila, přijdeš mě teď trošku povýšenej, když jsi získal vyšší funkci…
Olin (07:26 odp.) : asi to bude tím, ale víš co, vyser si voko
Olin (07:26 odp.) : nebo se spíš cítím výš nad tebou,když seš teď vlastně skoro bezdéčko, ty pičinko
Pája (07:26 odp.) : oline, mohl bys být na mě trošku vlídnější?
Olin (07:27 odp.) : no určitě, já su HVĚZDA
Pája (07:27 odp.) : co to je bezdéčko?
Olin (07:27 odp.) : bezdomovec,ne, ale já su HVĚZDA !
Olin (07:27 odp.) : nazaměstnanej
Pája (07:27 odp.) : pochopil sem, oline, nemusíš mě to opakovat stále dokola, vím co jsem....a co jsi ty
Olin (07:28 odp.) : a vlastně ani bydlet kde nemáš, bezdéčko
Pája (07:28 odp.) : oline, prosím tě podruhé, trošku se mírni ve výrazech
Olin (07:28 odp.) : vyser si voko
Olin (07:28 odp.) : jestli se naseru,tak položím prezidentování a nechám vás tam plácat ve 3
Olin (07:28 odp.) : páč já su HVĚZDA
Pája (07:29 odp.) : to by jsi udělal našemu týmu? Vždyť by jsi to zkazil všem, celýmu týmu a pohřbil by si veškeré naše dosavadní snažení.. odpovíš mě, jak se ti líbí v té nové práci? líbí se ti jezdit na slovensko?
Olin (07:28 odp.) : si myslíš,že já se hned poseru,ne, ty béčko
Olin (07:29 odp.) : o mě se ted perou týmy,že si to ani neumíš představit,takže by sis mě měl spíš hýčkat
Olin (07:29 odp.) : jo mě to hrozně baví nebýt celej týden doma
Olin (07:29 odp.) : jinak co se ýče týmu, co si myslím , tak poslouchej
Olin (07:29 odp.) : michal koláček - bezdomovec
Olin (07:29 odp.) : luboš - taky bezdéčko
Olin (07:30 odp.) : ty pájo - nezaměstnanej
Olin (07:30 odp.) : boris - pičinka
Olin (07:30 odp.) : gološ - béčko
Pája (07:31 odp.) : no a co ty?
Olin (07:31 odp.) : vyser si voko, já su HVĚZDA
Pája (07:31 odp.) : no dobrý no, to si teda myslíš pěkný věci, no a co ta práce..
Olin (07:31 odp.) : vyloženě jim říkám,aby mě posílali co nejdál,aby to bylo na co nejdýl,abych si s tebou nemusel psát, pičinko
Pája (07:31 odp.) : nemusíš se zas až tolik obhajovat, chápu, že to máš těžký..
Olin (07:31 odp.) : ty seš tak hrozně egoistickej
Pája (07:31 odp.) : oline, nemyslím si že su egiostickej.. vždyť já se snažím o komunikaci, o nic víc. šel by sis teda s náma prosím zahrát ten fotbal v nedělu odpoledne?
Olin (07:31 odp.) : já obdivuju tvoju ženu
Olin (07:32 odp.) : řekni jí,že před ní smekám klobouček
Olin (07:32 odp.) : si myslíš,že pán přijede a já se hned poseru,ne?
Olin (07:33 odp.) : říkám,dojdite na svážnou,my hrajeme ve 14.50 a pak si s váma kopnu, já su totiž HVĚZDA
Olin (07:33 odp.) : pokud vás bude víc než 2, a nebo víš co,vyser si voko
Pája (07:33 odp.) : vidím, že se asi nedomluvíme, je mi líto, že se tak chováš ke mně, ale ještě víc , že se tak chováš i k týmu
Olin (07:33 odp.) : víš co,vyser si voko
Olin (07:34 odp.) : jdu do hospody,poslechnout si nabídky od antabusu
Pája (07:34 odp.) : dobře, jdi, doufám, že ti nebudu muset ode dneška vykat, protože dnes jsi na mě působil naprosto odcizeně, jako kdyby jsme se neznali 20 let
Olin (07:34 odp.) : ty seš ale pičinka! a tak jak si nasadil latku ty,tak to bude jen pár vodeček a podepíšu jim víceletej kontrakt
Olin (07:35 odp.) : a vykat by si mě měl
Olin (07:35 odp.) : ale říkej mě pane Belžik
Pája (07:36 odp.) : to snad nemyslíš vážně, oline, proč se ke mně tak chováš? to si budem teď vykat?
Olin (07:37 odp.) : ale já ti vykat nebudu,seš pro mě naprostý béčko
Olin (07:37 odp.) : ted už musím jít, ty pičinko
Olin (07:37 odp.) : tak zadar
Pája (07:37 odp.) : čau,měj se pěkně

The End.

Žádné komentáře: