čtvrtek 17. dubna 2008

Rozhovor s naším hrotem Michalem

Dnes sem měl možnost vyzpovídat nešeho obávaného střelce, tanečníka a kouzelníka s míčem Michala Koláčka. Dozvíme se něco o plánech do budoucna, názor na vedení klubu a také jak je to s nekonečným maroděním s tímto gigantem fotbalových trávníků...


Jak na Tebe zapůsobilo, když jsi se dozvěděl, že prezidenti klubu Carpe Diem o Tebe projevili zájem?
Především ti přeji dobrý den a také všem čtenářům. Nemohu ti na první otázku odpovědět jinak, než že jsem byl ohromen! Fotbal je pro me vším a po skončení kariéry ve velkém fotbale (po úrazu) jsem tajně doufal, že si někdy zahraju s přáteli futsal. Nabídka nešla odmítnout, děkuji za ní!

Jaký máš názor na svoje spoluhráče v týmu? Kdyby jsi měl každého popsat jednou krátkou větou..
Tohle je těžká otázka! Osobně znám jen hrstku hráčů, některé jsem viděl poprvé v životě a zbytek jen od vidění. Začnu Martinem, znám ho ze školy a na brankové čáře na mě působí trochu jako betonová zeď, nic se za ni nedostane. Pak tady máme Pavla, v minulosti výborná hračička s balónem, od které jsem něco málo okoukal ;-) Avšak zranění jeho kariéru zabrzdilo respektive pohřbilo, tak doufám, že po těch pár letech zase vystoupá na vrchol. Zmínit se můžu o Tomášovi, kterého znám tak trochu s internetu. Člověk, s k terým se nikdy nebudete nudit, ale někdy dokáže člověka pořádně nasrat. Lukáš, hostující hráč, výbornej hráč, od něho by jsme se mohli učit všichni :-P Jinak Olina znám jenom od vidění, působí na mě klidným dojmem, kdo ví co se schovává pod tou jeho šlupkou :-D Ostatní neznám, snad je poznám, na hřišti nebo u píva...
Doufám, že jsem na některého hráče nezapomněl, toho, kterého znám.

Mnoho lidí nelibě nese tvoje kličkování. Co si o tom myslíš? A jaká je a bude tvoje reakce na negativní ohlasy? Pokusíš se s tím do budoucna něco udělat a tím utišit širokou veřejnost, nebo se pokusíš svést boj se všemi škarohlídy a dokázat jim, že kličkováním lze vykopat 3.třídu?
Je to tak! Bohužel, já se fotbal učil sám po vzoru velkých fotbalových jmen. Viděl jsem nějakou kličku, už jsem měl balón u nohy a trénoval jsem. Je to úsměvné, možná až komické, ale je to tak. Všechno mám okoukaný a tvrdě nadřený, v mladí jsem se taky chytl partičky fotbalistů, mezi nimi i Polák, ten borec co vyrostl v Brně, no a všechny tyhle srandy mě daly to co dnes umím. Votvírám si hubu těma hecovačkama, hattrick atd, víme všichni :-), ale asi to k tomu potřebuju, trochu se vyhecovat. Za tu dobu jsem si zvykl, že si mě lidi "dávaj" slovama, "nekličkuj kurva", "dávej to do p*če" atp. V poslední době si mě takhle dává Toncek alias Tomáš. Vím to o sobě a už jsem to tady někde psal, BUDU se snažit nechat kličky na lavičče a mnohem více se budu věnovat kombinační hře! Ovšem je to ve mě, je ve mě něco co mě neustále nutí jít do dvou hráčů, zakončit neobvykle, hraju to především pro diváky, konec konců 9ka na dresu mi ani jinou šanci nedává ;-) Tím chci říct, narážečky, narážečky a zase narážečky...ale kliku sem tam udělám. Je to taky na trenérech jak moc mě budou "usměrňovat" :-D

Jaký je tvůj názor na poslední přátelské utkání s Antabusem? Myslíš, že nám něco ukázal? Jak by si zhodnotil svůj výkon?
Jednoznačně musím přiznat, že moje fyzička byla někde na úrovni 90ti letýho stařečka. Ale od toho zápasu uplynula nějaká doba a už jsem na tom mnohem lépe. Názor na utkání s Antabusem? Nebyl to pro nás soupeř! Nedostali se za půlku, v obraně jsme je tlačili od úvodu zápasu a nebýt naší (mojí) "formy" v zakončení, dopadlo by to pro ně tragicky. Musím zde zmínit, že jich bylo málo, ale to není náš problém! Taky bych rád uvedl, že vzduch, kterej jsme tam dýchali se rovnal zatuchlýmu 10 let starýmu kompotu, otřesný! Neukázal nám nic a bylo by dobrý kdyby jsme buď sehnali kvalitnějšího soupeře nebo chodili "trénovat" mezi sebou než hrát z jednonohýma ;-) Svůj výkon bych nekomentoval, nepřísluší mi to a navíc je zhodnocen jednak v článku níže a taky v diskusi. A hodnocení to není moc pozitivní, aspon mám motivačku do dalších zápasů. Takovej Martin a Luboš, ten byl vychválenej (zaslouženě) a horko těžko se to bude v dalších špilech překonávat ;-)) I když, nechme se překvapit...

Co by jsi vytknul vedení klubu? Nebo čím by jsi vylepšil jeho fungování?
No tady se musím pozastavit nad větama, který vypustil v diskusi náš prezident Olbramovič (Olin) cituji: "Ale v tomhle týmu demokracie neexistuje, velitelé sou totiž Fidel Olin a Fidel Pája." S touhle politikou by se mohlo stát, že jak rychle tým Carpe Diem Brno 08 vznikl, tak by taky mohl rychle zaniknout :-D :-D Jasně, vtipkuju, ale neserte mě jasný?! :-) Malá výtka patří těm, kteří jsou v týmu psaní leč se vůbec nezapojují do debat kolem dění atd. Poděkování samozřejmě patří Pavlovi za tu práci kolem, organizaci atd. Díky a doufám, že mu to vydrží! JO a taky bych rád viděl ten článek o faninkách, chcu už konečně vidět tu Martinovu missku ;-) (Lukáš Tomi mě říkal, že to je luxusní ženská) No nic to je asi všechno co mě napadá, nebudu kritizovat ani chválit, abych nepřechválil....
Mimochodem, fungování klubu se pozná až začne sezóna.

Těšíš se na začátek příští sezony? Jaké máš osobní cíle pro příští sezonu? Vyhrát tabulku střelců?

Jestli se těším? NEMŮŽU se dočkat!!! Osobní cíle, přemýšlím, zda je sem psát, protože je to oficl článek a tedy oficl závazky. To si asi na triko nevemu, něco jinýho je hecovat se srandičkama v diskusi a něco jinýho je zde napsat závazky na celou sezónu, která je ještě daleko! Cíle si mohu dát před startem sezóny, ale NE teď! Prozradit myslím čtenářům mohu, že první co bylo, když jsem se dozvěděl, že budeme hrát 3ti třídu, že jsem zabrousil na web brněnského futsalu přesněji na tabulky střelců všech skupin ;-) Takže cíle až těsně před sezónou!
Jeden cíl mě přeci jen napadl, je to především dopřát si radost ze hry, z týmové hry vy rejpalové, pobavit se s přáteli sportem, který mám ze srdce rád, fotbal 4rever!

A jaké jsou podle tebe cíle klubu pro příští sezonu? Postup?

Je to hodně vysoká laťka, to je snad jasný každýmu! Beru to jako velkej hec, ale ve skrytu duše na to myslím a myslet budu! Viděl jsem Antabus a ještě nějaký "levonohý jantary" a musím říct, že to nejsou soupeři. Na druhou stranu nešlo o soutěžní zapas (Antabus). Potenciál v klubu na umístění na předních příčkách určite je, náš projev na hřišti mě přijde dobrej, stačí se jen trochu sehrát, dát tomu trochu systém a hlavně fyzičku a myslím, že no problem! Neříkám na postup, ale na fleky kolem špice. Ostatně tyhle spekulace potvrdí či vyvrátí až aktuální sezóna a aktuální forma! Mimochodem, podle slov Oldy v diskusi může být týmovým cílem "chtít vládnout" :-D Aby se z Carpe Diem nevyklubala nějaká sekta pod vedením Olina a Paji za účelem svrhnout vládu a udělat převrat ala Cuba ;-D

A poslední otázka… Jak je to teda s tou tvojí nemocností…
Už jsem myslel, že se nezeptáš :-))) V mládí jak jsem zřejmě tvrdě dřel a trénoval své fotbalové umění, přetvořil jsem zdravotní geny na ty sportovní a teď na to dojíždím. Na hřišti jsem sice k nezastavení díky těm genům, 9ka na dresu, víme všichni co to znamená, rychlý nohy, balón do nohy, gól :-D, ale se zdravím je to špatný. Jak jde nějakej bacil okolo, tak se dycky staví a je z toho dovolená v posteli :-/ Ale co, každej máme něco, že? Pavel si třeba myslí, že najde svoji fyzičku z maldí :-D :-D Tomáš si o sobě myslí, že je něco, jak to napsal, něco mezi "fabíkem" a kaka, ale myslí si to bohužel jen on sám :-D Zkrátka každej máme něco ;-) Děkuji za rozhovor, je to pro mě čest, je to můj první pro Carpe Diem Brno 08 a doufám, že ne poslední ;-) CAO!

Děkuji za rozhovor !

Žádné komentáře: