pátek 27. února 2015

Inzerát na tréninky - ano, či ne?

Na schůzce klubu minulý pátek a následně v minulém články byly nakousnuté tréninky. Včera mi volal Vaša s tím, že mám dát na stránky BAFu inzerát, kde bychom napsali, že hledáme tréninkového partnera.

Nesmíte se mě divit, že na tuto možnost reaguji lehce rozpačitě. Pramení to z nesčetných zkušeností posledních 7mi let.

Nebudu zde opět pokládat dotaz, kdo o tréninky má zájem. 40 procent týmu napíše, že ano. 30 procent že pokud bude moct, tak dojde a zbylých 30 se vůbec neozve. Z prvních 40ti se postupem času stane procent 20, ti co psali, že „možná budou moci“ chodit nebudou a sloučí se s poslední skupinou spáčů. Tak to bylo vždycky a bojím se toho, že to bude takto i nyní. Ze současných 16ti hráčů klubu bude chodit pravidelně 4-5 lidí a to vezměme v potaz, že pokud někdo z chodičů skutečně nebude moct, tak trénink bude zrušen, nebo se opět budou nahánět hráči odjinud. Vím, že moje řádky působí značně pesimisticky, ale třeba alespoň trošku zafungují jako budíček.

Proto hledám člověka z týmu, neopotřebovaného, který bude tréninky z naší strany plně zaštiťovat. Což v kostce znamená… komunikace s tréninkovým partnerem (celkové domluvy tréninků , komunikace v případě zrušení tréninku z naší strany) a zajištění dostatečného (čemuž rozuměj minimálně 6+1) hráčů na tréninku a to vždy! Obnáší to shánění, obvolávání a doprošování se hráčů, aby dorazili, toť na vysvětlenou.

Ještě si neodpustím jednu malou poznámku. Nestačí sehnat vždy 6 hráčů těch samých – to je utopie. Je nad slunce jasné, že vždy těch stejných 6 hráčů nebude moci - například já už teď nemám tolik času jako jsem měl dříve a uvažte.. jet z Adamova jen proto, abychom byli na tréninku bez střídání 4 do pole místo toho, aby někdo udělal pár kroků, když bydlí v Brně - není zrovna to pravý ořechový. Tím nechci nijak omlouvat to, že bydlím daleko, ale to, že nebudu opět dělat šaška, když můj spoluhráč sedí doma na gauči a kouká se na Ordinaci v růžové zahradě. Chtělo by to vědět od 10 - 12 hráčů z našeho celku, že chodit budou. Na trénincích se zcela jistě prostřídají, nebo v lepším případě nás bude na tréninku více.

Je to skutečně nelehká výzva. Pokud se najde takový aktivní sebevrah, který kompletně zaštítí tréninky, nechť se ozve a není problém inzerát na stránky BAFU vyvěsit. Pravidelnými tréninky dáváme opět hlavu na špalek a v sázku dobré jméno klubu. Nechci, aby čest klubu opět utrpěla, jako tomu bylo mnohokrát předtím. Ať nejsme opět za debily!