středa 26. listopadu 2014

Statistiky po podzimní části

Jak už si mohli mnozí zvyknout, i po podzimní části jsem se pustil podrobněji do statistik klubu. Tentokrát jsem to pojal trochu jinak. Jedno chci říct předem, vím, že jsme jeden tým a tak to i beru. Přesto mě to po nedávných událostech v klubu - odchodech hráčů nedalo a udělal jsem pár statistik, jak přispělo které mužstvo do klubové "pokladny".

Statistiky mluví celkem výmluvně a jasně. Odehrané zápasy a na to navazující bodové, potažmo střelecké přispěvky obou sloučených klubů jsou někde jinde. Možná by nebylo od věci hledat příčinu neúspěchu v podzimní části právě zde, než se vztekat nad rozlitým mlíkem po každém nezvládnutém zápase, Problém je jak vidno dlouhodobý. Je potřeba pohledět pravdě do očí a přiznat si, že v dosavadní části táhli klub, až na dvě světlé vyjímky, hráči bývalého Carpe Diem. Neříkám, že v jarní části to nemůže být opačně, ovšem při odchodu dvou hráčů to zrovna růžově nevypadá.. Rád bych se mýlil.. 

Do statistik bývalého Carpe Diem jsem zařadil i Petra, který nám průměr především v docházce dost kazí.. :-D To myslím v dobrém, nemusel jsem ho tam totiž vůbec počítat (a průměr by nám nekazil), přijel pouze jednou jakožto výpomoc, když nás bylo málo.. Petrovi jsem to však nemohl udělat, protože vím, jak rád si své jméno ve statistikách prohlíží. ;-)