pátek 3. října 2014

Preview: 7. a 8.kolo - Stones B, Attack

Poprvé na Kamínkách se Carpe Diem představí v nedělním 7. a 8.kole 2D brněnské třídy. Hrát se bude z rána, první zápas se Stones B začíná v 9:50, druhý, po zápse pauzy v 11:30, druhým soupeřem nám bude celek Attack.

Sestava se rýsuje následovně:
Jdou: Laďa, Sykec, Kuba, Mira, Vojta.
Neví se: Honza, Nekwish, Ríša, Milan, Lukáš, John. 
Nejdou: Prochy, Michal, Pája.

Věřím, že pár kousků z řádku "neví se" dorazí, každopádně by o tom bylo dobré dát vědět v přítomnosti.

Organizační věc. Jelikož jsem nemocný, je potřeba, aby někdo převzal kapitánování. Nechám to na Vás, ale malý zádrhel je v tom, že jsem asi před 3mi týdny pásku ztratil a poslední špíly jsem to doslova lepil izolepou.. Vše by ovšem nahrávalo tomu, že mi byla odcizena, jelikož se jedná o velice vzácný, nevyčíslitelný arktikl do sbírky fans klubu, jejíž základna se den ode dne rozrůstá. Druhou věcí je, že mám u sebe soupisku klubu, tu budu muset ještě do neděle předat někomu, kdo jde,,
Prosím Vojtu, aby si zapsal všechny střelce a asistenty u našich branek pro statistiky, které vedu. Díky. 

Sraz je v neděli v 9:20 na místě, tedy na Kamínkách. Přeji hodně štěstí a hlavně dovezte body, hoši! ;-)