středa 16. října 2013

Statistiky

Kanadské bodování nedoznalo téměř žádných změn, jelikož jsme v posledních 4 utkáních nestříleli pouhých 5 branek. Tým nadále bodově táhne Tomáš s 9ti body, za nimž je v „závěsu“ Prochy, Mirek a Michaldo s body 6ti. Naopak slaboučkej čajíček je to letos u mě.  Na jednu stranu mě to lehce znepokojuje, ale na druhou stranu je to pro mě osvobozující pocit. Pět let jsem v kanadském bodování kraloval a nyní konečně cítím, jak se tíha „zodpovědnosti“ přesouvá z mých beder na bedra ostatních členů. I když o zodpovědnost v čistém slova smyslu nejde, jde o to, že necítím v týmu takový tlak na svoji osobu ve sbírání bodů a udržení jakéhosi standardu. Klub v posledních letech neskutečně hráčsky vyrovnal a vůdčí osobnosti je už potřeba hledat v každém druhém hráči.  Sice můj bodový příděl z minulých sezon týmu zřejmě chybí, ale není to stopro tak markantní, jako by tomu bylo před dvěma, třemi, čtyřmi sezonami.  Mějte se mnou borci trpělivost, zatím se i přes snahu nedaří, ale věřím, že to opět příjde a také já přidám pár svých švestek do košíku.


V tabulce jsme sestoupili z 9.místa tabulky na 12.té. Bodové rozestupy jsou však tak malé, že mít o 3 body více, byli bychom na místě šestém. Není tedy potřeba sklápět hlavy a myslet na nejhorší. Už v neděli můžeme opět zabrat na plné obrátky a dokázat, že vybojovaný postup z loňska nebyl náhodný a že do 2.třídy patříme právem. Zatím jsme v osmi utkáních inkasovali 21 branek, přičemž stejný počet jsme i vsítili. Dělá to v průměru 2,63 branky jak obdržené, tak vstřelené na zápas. S tím se žít dá..ale pokud bychom statistiku vstřelených branek, vylepšili, bylo by to suprové.

Vedení v tabulce si po minulé neděli upevnili Žabinští Vlci B, na druhém konci se zatím krčí klub Attack – náš nedělní první soupeř.