pátek 11. října 2013

Návrh nového loga klubu

Nedávno se mě vnukl takový nápad... byl jsem na chvíli osvícen a v tom svém krátkém snění jsem uviděl LOGO KLUBU tak krásné, až oči přecházely. Po pár dnech jsem se pokusil ztvárnit logo náčrtem na papír a po dvou dalších graficky znázornit do programu. Dnes bych Vám chtěl představit výsledek a poprosit o posouzení. Budu rád za každou připomínku, námitku, nebo radu.

Logo na první pohled znázorňuje kosočtverec s čárkou uvnitř. Proč by né? I přesto, že základní obrazec může působit popsaných dojmem, když se ovšem do obrazce pořádně zahledíte, uvidíte, že se jedná ve skutečnosti o grafické ztvárnění našich dvou základních písmen klubu – C a D (Carpe Diem). Ty jsou postaveny naproti sobě tak, aby konečný efekt byl kosočtvercem.

Dále je uprostřed vložen fotbalový míč. Lámal jsem si hlavu, čím vkusně doplnit CD tak, aby bylo patrné, že se jedná o sportovní logo, fotbalového, či futsalového klubu. Zdá se mi, že míč uprostřed v barvě kosočtvrerce je dostatečnou a úhlednou formou toho, čeho jsem chtěl dosáhnout.

Poslední důležitou částí loga jsou nápisy na plochách Céčka a Déčka. Jedná se runové písmo používané Vikingy, vycházející ze severské mytologie. V nápisech je napsáno „Carpe Diem Brno 08“, oproti tomu „ Osvobodit svoji mysl“. Použít runové písmo je můj výmysl, jednak se mi líbí a o severskou mytologii se zajímám od svých teenagerovských let. Není důležité ani tak to, aby nápis přečetl kdokoliv jiný, ale abychom věděli, co znamená pro nás. Runy se jistě nemusí líbit každému, pokud by byla skutečná nevole proti nim, můžu samozřejmě nápisy změnit.

Pokud by se kupovaly nové dresy, umím si představit toto logo klubu na nich. Co vy?