pátek 27. září 2013

Tréninky

Michaldo už napsal peprnější příspěvek do diskuze. Já se budu držet více při zemi, ovšem tím neříkám, že mě věc neštve.

Letošní tréninky zatím stojí za zlámanou grešli. Může za to z části počasí, z části naše slabá docházka. Vše vyvrcholilo minulým zrušením z naší strany a včerejší směšnou účastí. Včera byli na tréninku jen 4 lidé! Mira, Michaldo, Milan a Prochy, z nichž se dva posledně jmenovaní navíc potýkají se zdravotními problémy a jejich účast jim tak slouží o to více ke cti. Ani jsem se radši neptal, jak trénink vypadal a jestli nám RST někoho půjčilo, každopádně je ta trapné a nedůstojné.

Původně na tréninku se měl objevit Ríša, který účast potvrdil na 90 procent. Sykec psal, že dojde podle toho, jak na tom bude se zubem, který mu měli trhat. V obou případech tu visela ve vzduchu možnost absence, ovšem v obou případech také bylo možné vzít mobil a napsat pár slov s potvrzením, že člověk nedojde. Nekwish na SMS zaslanou v úterý nereagoval. Pár slov padlo také o Prochyho kámošovi, který nakonec také nedošel, jak vidno. Škoda.
No..co k tomu říct.. chybí tomu kousek kolegiality, nesobeckosti a hlavně přemýšlení, že když člověk nedojde - nebo spíše dostatečně jasně se nevyjádří, může něco zkazit i všem ostatním. Není nás v týmu dvacet, každá absence je bohužel znát.

Já jsem nemocný a dostavit jsem se nemohl. Kdybych však věděl, jak to skončí díky nekomunikaci v týmu, do té blbé brány bych si stoupl, aby nás bylo aspoň pět. Perou se ve mě dva pocity. Jeden je o tom, že jsem svojí neúčastí také přispěl svojí troškou do mlýna. Na druhou stranu jsem po celých 5 let nejpoctivější chodič a když jednou za dlouhý čas onemocním, tak proč bych se měl strhat? Myslím, že jsem jeden z těch, který má právo na to být doma, když se necítí dobře. Každopádně mě jakožto vedoucího klubu situace sere.

Věřím, že se do budoucna nebude situace opakovat a takový srandičky, jako účast na 50, 60, 70, 80, 90 procent si každej strčí za klobouk. A pokud to skutečně neví, tak oznámí (potvrdí - vyvrátí) svoji účast alespoň SMSkou ihned, jak bude něco vědět. Závisí na každém mnohdy i osudy ostatních. 

Děkuji čtyřem bojovníků, co byli včera na tréninku.