úterý 24. září 2013

Statistiky

Konečně jsem se dostal ke statistikám po dvou odehraných víkendech. Začnu tabulkou naší 2D třídy. Je to pohled více než pěkný. Náleží nám prozatímní 6.pozice. Na čele se usadil podle očekávání celek Žabinských Vlků B, kteří jsou favorité celého ročníku. Druhé místo patří Jezdcům, kteří v prvním kole zametli i s námi. Opačný konec tabulky náleží bez bodu týmům Attack a Deportivo. Jsme na začátku soutěže a tabulková umístění po každém kole doznají velkých změn. Rozestupy jsou minimální a proto je k umístění potřeba i tak přistupovat. Případné dva nezdary v následujícím víkendu nás může v klidu odsunout do blízkosti sestupových pozic. Naopak ziskem bychom si udrželi kontakt se špicí tabulky, což by jistě nikdo z nás nečekal, před začátkem soutěže. Jen pro zajímavost, RST se v současnosti drží na 12.pozici se ziskem 4.bodů.


Tabulka kanadského bodování je rovněž zajímavá. Čelo si obrovském bodovém zisku v minulém víkendu vydobyl Tomáš. Výborný vstup do sezony prožívá rovněž Michaldo, který má po 4.kolech na kontě téměř polovinu bodů, co získal v předchozí sezoně. Body se zatím nedaří sbírat mě. Jsem velice rád, že klub už nestojí na výsledcích jednotlivců, ale na kolektivním výkonu všech, kde si celý tým připisuje téměř rovnoměrně bodové zisky. Je to pro mě povzbudivé i v tom, že když se mě nedaří, je zde mnoho dravců, kteří mě letos zastupují a já na sobě necítím takový tlak a potřebu začít bodovat za každou cenu. Někdy to muselo přijít, přece jen už jsem kokot starý. Bez bodu je prozatím Milan, který ovšem dokonale plní pozici defenzivního beka a bodový zisk je u tohoto hráče druhořadý. :-)