neděle 30. června 2013

Carpe Diem vs. Blajkec Modřice - HIGHLIGHTS

Děcka, dnes jsem si pro vás připravil něco, co jsem zamýšlel už 14 dní po konané události. Je to sestřih našeho slavného videozáznamu s Modřicemi z loňského listopadu. Po včerejšku vím, proč se mě do toho nechtělo.. Strávil jsem nad videem čítajícím 11 minut a něco celou včerejší sobotu. Ono se řeknu, hloupé krátké video, ale kdo si to nezkusil, všechno sestříhat na míru, asi stejně nepochopí, oč jde.. Během vytváření se najde milion a půl záležitostí, které jsou potřeba dodělat tak, aby video ve finální podobě vypadalo k světu..

..každopádně si myslím, že se sestřih celkem povedl. Jediným černým kvítkem na celém videu zůstalo to, že mám nezaregistrovanou verzi programu, kde se video tvořilo a tak se tam během celého videa asi 3x objeví na prostředku jakéjsi blaf. Ovšem pokud se do videa ponoříte, ani Vám by to nemuselo vadit. Mě to teda příliš neobtěžovalo..

.. na videu jsou zachycené všechny zajímavé okamžiky utkání – šance na obou stranách, zákroky Nekwishe, vstřelené branky.. Prdel pak je, když šílený chorvatský komentátor křičí 3:0 za stavu 4:2. Nesmysl tedy, ale to je právě ta pravá hlína. Tuším že Prochymu a Pájovi říká Olič a Mandžukič.. :-)

..tak teď už se pohodlně usaďte, odšpuntujte šampaňské a pokochejte se naší slavnou výhrou 5:2 v loňském listopadovém utkání.. Přeji příjemnou zábavu a snad se Vám můj výtvor bude líbit..

..zvuk NUTNÉ ZAPNOUT! ..a hlasitě prosím!