pátek 12. dubna 2013

Rozhovor s Petrem a Tomášem


Ještě před začátkem jarní sezony jsem vyzpovídal dva naše hráče útočných vozeb. Otázky jsem kladl Petrovi a Tomášovi, přičemž jsem se snažil položit stejné, nebo alespoň podobné otázky, podle potřeby.. Je to tedy takový obsáhlý rozhovorový duel. Tento nový model rozhovoru jsem okoukal ze stránek futsalové reprezentace Uzbekistánu..  Dozvíme se mnoho zajímavého, jak vidí soutěžní jaro oba forvardi, nebo například kdo je podle Petra klubová žába. :-)

1.
První otázka nemůže směřovat na nic jiného, než na tolik očekávanou jarní část soutěže. Jak si myslíš, že si bude klub stát na konci sezony? Podaří se Carpe Diem udržet výchozí pozici a získá titul?

PETR: Věřím v postup, ať už z prvního nebo druhého místa. Náskok je řekl bych velký, tým je dobře poskládaný a hlavně ta nálada v týmu je super!

TOMÁŠ: Myslím si, že kádr máme na to velmi kvalitní, aby jsme pozici lídra udrželi a stvrdili jen to, s čím jsme začali tj. kvalitní výkony a pohodovou atmosféru v klubu během všech zápasů i po nich.

2.
Jak jsi se připravoval na jarní část soutěže? Těšíš se na ni?

PETR: No, nemám rád zimní přípravu, nikdy jsem neměl. Takže jsem se sem tam udržoval ve fitku (běhání apod.) Venkovních tréninků jsem se popravdě nemohl dočkat. Už teď se třepu na sobotu :-)

TOMÁŠ: Na jarní část se moc těším, očekávám o něco těžší zápasy, poněvadž udržet první příčku je těžší jak se k ní propracovat. Soupeři počítám, že na nás budou více soustředěni a je jen nás jak se s tím vším porveme. Věřím, že s dobrým happy endem:) Jinak příprava byla celkově náročná, 3 zimní turnaje + do toho tréninky, uznávám, že jsem byl občas hodně unaven, ale hodně mi to dalo. Fyzicky se cítím líp jak na podzim a herně v maximální pohodě.

3.
Poslední turnaje nezastihl Carpe Diem zrovna v oslnivé formě.. Jaký to má podle Tebe důvod? Myslíš, že můžou výsledky ze zimní pauzy ovlivnit i výkony týmu v sezoně, nebo se jedná o úplně odlišnou věc?

PETR: Myslím si, že šlo hlavně o přípravu. Zimní liga byla náročná, ale je to tak každý rok. Myslím si, že jsme nehráli špatně, ale rozhodl 3.víkend a 2 zcela zbytečné prohry. CD turnaj lze hodnotit pouze jako "zábavnější trénink", no a Turnaj Nadějí je každý rok těžší a těžší. Hlavně ty týmy, o kterých člověk nic neví a pak z nich vylezou hráči z kdoví jakých soutěží, viz ZELENÁČI  :-)) 

TOMÁŠ: Neřekl bych ani, že by Carpe Diem zastihla ne nijak zvlášť oslnivá forma, hráli jsme úplně s jinými kvalitními soupeři jak ze stejné tak i z vyšších tříd s odlišným herním stylem na jaký jsme oproti podzimu nebyli zvyklí. Odehráli jsme 3 turnaje během krátké doby, navíc ne úplně s kompletním týmem, to jen potvrzuje jak každý hráč a článek v týmu je důležitej pro úspěch.Chyběla nám občas lepší soustředěnost a komunikace před zápasy. Když si každý z nás vezme ze všech turnajů jen to dobré a zapomene se na chyby, které jsme nadělali, na sezónu to nebude mít žádný vliv. Přikláním se k tomu, že turnaje a sezóna, co se týká motivace, je na úplně odlišném břehu.

4.
Jaký máš názor na posily, které k nám před sezonou přišly? Mira, Prochy, Tomáš, Milan..

PETR: Jsou přínosem na 100% a to každý bezezbytku! Míra je klasicky zakončovatel, Prochy super přehled a hlavně je to takový Bavič týmu, Milan myslím více vynikne v obraně, umí podržet balón a nezmatkuje, velmi platný hráč no a nás malý rychlík? Jako bez Toma by to taky nešlo, dává týmu rychlost.

Jaký máš názor na partu lidí, ke kterým jsi se před sezonou přidal? Jsi spokojený, nebo zklamán?

TOMÁŠ: Všichni jsou to skvělí kluci jak na hřišti tak i mimo něj. Vzpomínám si na svůj 1.trénink za Carpe Diem, kdy jsme se prvně setkali.Uviděl jsem Prochyho se kterým se znám už od dětství, kdy naši otcové spolu chodili pařit a na fotbal, byl to skvělej pocit. Teď chodíme jako naši otcové s Prochym my na pivo a na fotbal:) Ostatní spoluhráče jsem vůbec neznal, ale po pár trénincích a zápasech mě to připadalo jako bychom společně hráli odjakživa. Jsem spokojen, že hraji s tak dobrýma klukama jako jsou v Carpe Diem.

5.
Myslíš, že je Tomáš důležitým článkem týmu? Pokud ano, vysvětli důvody..

PETR: Jak jsem napsal výše, Tomáš je velmi důležitý hráč. Vyniká rychlostí, technikou a střelou. Je dobře, že ho máme v týmu!

Myslíš, že je Petr důležitým článkem týmu? Pokud ano, vysvětli důvody..

TOMÁŠ: Petr je pro tým důležitý jako každý hráč v týmu, který plní svoji úlohu. Petr ji v útoku plní perfektně, má skvělé pokrytí balónu, jeho výška mu k tomu pokrytí pomáhá :), neopomenu pohotové zakončení a finální přihrávky, které spoluhráčům rozdává jak na běžícím páse takže důležitost v týmu je určitě na místě. navíc jeho přítelkyně Zuzka je součástí týmu jako fanynka fotografka a kuchařka klubu:)

6.
Který hráč podle Tebe zatím nenaplňuje na 100 procent svůj potenciál a proč si myslíš, že to tak je?

PETR: Těžká otázka...pokud bych měl jmenovat jen jednoho, byl by to myslím Milan. Je škoda, že víc nestřílí. Protože on střelu má dobrou.

TOMÁŠ: To je těžká otázka:) Kdyby všichni byli 100% hrajeme během pár let ligu a ze všech turnajů máme trofeje:) tím chci říct, že si všichni plníme co je v našich silách takže nemám na koho bych ukázal a řekl, že ten něco vyloženě nesplňuje.

7.
Je něco, co Ti ve fungování klubu vadí? Copak to je a pro Ti to vadí? Jak bys to změnil?

PETR: No vadí, to ani ne. Myslím si, že by bylo dobré, kdyby třeba někdy na trénink došel i Nekwish, abychom si mohli trénink zkusit na 100% a pak to praktikovat i v zápase. Myslím tím vyhazování, rozehrávky apod. Jinak si za sebe myslím, že tým šlape jak má.

TOMÁŠ: Že nedostáváme výplaty:)

8.
A naopak, co Tě v klubu naposledy skutečně potěšilo?

PETR:  No hlavně Prochy a Míra :-)) je to dvojka k pohledání

TOMÁŠ: Potěšilo mě, že i po všech těch porážkách jsme zůstali jako tým v úplné pohodě.

9.
Charakterizuj dvěmi slovy, jak nejlépe dovedeš dva naše hráče – Prochyho a Mirka. Nejlépe použij přirovnání ze světa fauny.. a poté vysvětli, proč to tak je..

PETR: Myslím si, že Prochy by mohl být pavián, pokřikuje po každém a je ho vždycky slyšet. Za to Míra je taková žaba. Sedí sedí a pak zaútočí :-)) (hochu to byla hrozná otázka)

TOMÁŠ: Tak Prochy z hlediska fauny je bejk křížený s opicí a Mira je střední žirafa křížený taky s opicí:)
Vysvětlím proč: Prochy je správně držkatej a dovolí si neskutečné věci s baloném až to zavání s drzostí např. ty jeho tunely proto opice a bejk protože tak neskutečně žere:)
Mira je střední žirafa protože by měl přibrat aby neměl tělo jak její krk:) a opice protože na hřišti ty jeho parádičky jsou přidrzlý a navíc jsou s Prochym v kecání skoro jako jedna ruka:) Nic ve zlém kluci:)

10.
Můžeš v pár větách srovnat loňskou a letošní sezonu? Jaký je hlavní rozdíl, pokud nějaký je? (Petr hrál za Carpe Diem, Tomáš za Dream snů)

PETR:  Po pádu do 3. třídy jsme si mysleli, že budeme za rok zpátky ve dvojce a že to všechno půjde samo. Myslím si, že jsme docela tvrdě narazili už na podzim a tak to pak i vypadalo na jaře. Šedý střed tabulky byl rozhodně pod možnostma týmu. Letos jsme na to vlétli neuvěřitelně. Osobně jsem nečekal vůbec nic. Myslel jsem si, že na podzim se budeme plácat na koncu tabulky a po sehrání to pak na jaře nějak ukočírujeme tak do 5. fleku. Jsem opravdu velice mile překvapen a to, že jsi na stránky vyvěsil tabulku z podzimu si myslím, že nás to ještě více nakopne a dotáhnem to!

TOMÁŠ: Loňská sezóna byl pro mě nový začátek ve fotbale a obzvlášť v malé kopané. Před tím jsem hrál velký fotbal:) a následkem zranění kolene jsem dlouho aktivně nehrál až teprve vloni. Neznal jsem pořádně ani pravidla:) jsou totiž docela odlišná od velkýho:) V loni jsem odehrál půl sezóny za tým Dream snů a v současné sezóně za Carpe Diem. Dream snů už neexistuje a ke Carpe Diem jsem se dostal přes inzerát na stránkách B.A.F., kde jsem zavolal na 1.inzerát a vyšlo to:) Ale abych se dostal k sezóně, loňskou sezónu jsem odehrál v jiném klubu a to bylo jen jarní část ,v některých zápasech se dařilo víc než dobře v některých méně, důležitý bylo, že jsem se opět dostal na plac.)Klub se nakonec rozpadl. Myslím, že to byla škoda, kluci hráli taky skvěle, jen mi chyběli tréninky oproti tomu co máme v Carpe Diem. V současném klubu se daří více jako v předešlém, tím nechci shazovat jeho kvalitu.Bylo to něco jiného jiná soutěž.Každá soutěž má svoji kvalitu a je těžko to srovnávat. V každém klubu se hrál odlišný styl loni více hektický, teď pohodovější. Žádné jiné rozdíly bych v tom nehledal.

11.
Jaký je Tvůj osobní cíl pro jarní část sezony?

PETR: Postup! Nic jiného neberu ... jinak bych byl zklamaný.

TOMÁŠ: Můj osobní cíl je udržet se v čele, postoupit do druhé třídy a ve střelcích být v soutěži v první trojce, anebo alespoň předběhnout tebe:) 

*
Děkuji oběma hráčům za rozhovor a přeji mnoho úspěchů osobních a sportovních.