pátek 26. dubna 2013

Motivace pro chronické nahrávače..



Netajím se tím, že bych byl potěšen, kdyby se mě podařilo získat korunu střelců 3A třídy. Po podzimu jsem tabulce vévodil s 16ti trefami o tři branky před Mirou a ostatními hráči s kontem 13 branek.

Po minulém kole, kdy jsme všehovšudy dali 4 branky se mé konto nerozšířilo a střelečtí soupeři již jsou v mém závěsu. Je to nepříjemné. Se svoji současnou střeleckou formou také nejsem spokojen a proto bych chtěl poprosit Vás kamarády v podpoře. Ještě si dovolím malou důležitou informaci. Soutěž bych sice vyhrál rád, ale jako prioritu tuto věc samozřejmě neberu. Nejdůležitější jsou pro mě výsledky a pohoda týmu, to chci říct především..

Proč bych se ale i přesto nepokusil svůj mančaft nějak nemotivovat i ve svůj prospěch, že? A proto…
.. od této chvíle, kdo si připíše asistenci ke vstřelené brance mojí osobou, má u mě pivo! Vážně, kdo mě do konce této sezony ve zbývajících utkáních nahraje na gól, tomu platím zrzavý s pěnou.. a čím víc asistencí, tím víc piv.. Mám jedinou podmínku mojí nabídky, zápas musíme vyhrát, nebo remizovat! To je fér, ne?

Aktuální tabulka střelců 3A třídy