úterý 5. února 2013

Aktuality - tréninky, turnaj..


Tréninky:
Včera byl zrušený trénink, jak všichni víme. Na škole chyběla paní školnice, která si užívá dovolené. Otázkou je, jak to bude příští týden. Prý má stále ještě volno, ale možná by ji mohl zastoupit někdo jiný.. vše bychom se měli zavčas dozvědět. S tréninkem tedy počítejte a pokud by ještě stále nebyl, pošlu Vám sms.

Turnaj:
Okolo pořádání námi pořádaného turnaje je také pár novinek. Bod číslo jedna jsme splnili, myslím, že zájem z naší strany je. Sice se nevyjádřili všichni, ale věřím, že bychom se sešli. Dále jsem otázku účasti položil týmům, které jsem uvedl v článku. Antabus si můj návrh přečetl na našich stránkách a dle vyjádření a reakcí by do toho s chutí šli. RST jsem obepsal emailem a i oni jsou s turnajem seznámeni a souhlasí. Včera mi telefonicky sdělil Tomáš, že bílovičtí hráči souhlasí rovněž. Účastníky turnaje tedy máme komplet.
Poslední nevyřešenou otázkou tedy zůstává, zda bude hala volná v uvedený termín. A tady je malinko kámen úrazu. Paní školnice, jak jsem psal výše, bude přítomna až v pondělí 18.února, dřív se zřejmě resumé nedozvím. Do tohoto data je sice daleko, ale na druhou stranu je stejně daleko od 18.tého do 9.března, kdy by se turnájek konal. Bude i tak dost času např. na obeznámení týmu a shánění hráčů. Takže konečné rozhodnutí o konání turnaje padne v týdnu 18.-22.března. Všechny týmy budu informovat.