středa 19. září 2012

Vítězství vůle

Mnozí z Vás to už ví a kdo to neví, ten se to teď dozví. Mnohokrát jsem se snažil shodit pár kil, aby se mě líp běhalo a vůbec, vše jde líp když člověk není jako buřt. Po mnoha marných pokusech, kdy jsem vydržel u "diety" maximálně dva dny jsem se zapřel a povedl se mě solidní kousek.

Nejednalo se ani tak o dietu jako takovou, jen jsem trochu radikálněji učecal svoji životosprávu. Jíst pravidelně po menších dávkách a večer se vyhnout chipsům a jiným laskominám.

Z původních 100 kilo s němiž jsem odehrál celé 4 minulé sezony se mě podařilo shodit 13 kilo váhy, tudíž nyní vážím 87 kg a je to poznat. Nejen ve futsale, kde se mě hraje skutečně lépe, ale také celkově, v osobním životě. 

Ke snížení váhy mě vedly tři věci. 
1) sázka s Martinem Mrázkem, že shodím 7 kilo v domluveném časovém rozmezí - zvládl jsem.
2) už mě nebavilo se o hubnutí bavit jen u piva - jedno takové posezení to vše odstartovalo (14.7.)
3) aby se mě lépe hrál futsal a celkově se cítil lépe

O zmíněných 13 kg váhy jsem přišel přesně během 2 měsíců. Začátek mé kůry byl 15.července a tak nějak jsem ji ukončil nyní - 15.září. Můj původní záměr bylo váhu zredukovat na 85 kg, což by bylo pro mě ideální, ale třeba se tam za pár týdnů dokodrcám.

Doufám, že váhu opět rychle nenaberu nazpět, to víte.. gulášek a pizza se už třesou.. starej Pája je zpátky!! Každopádně to, co se mě povedlo považuji za své velké vítězství! Vítězství vůle!