čtvrtek 9. srpna 2012

Veřejná, dobrovolná sbírka


Rozhodl jsem se, že uspořádám veřejnou a dobrovolnou sbírku pro našeho brankáře -  Nekwishe, který jak už asi všichni víte před nedávnem vyhořel. Nemyslím pracovně, nebo nedej bože v bráně při zápase, ale regulérně doma.  Nejedná se mě o pomoc finanční jako takovou, ale o výpomoc na futsalové vybavení, které mu kompletně shořelo a potřebuje ho do nové sezony.. Věřte, že vybavení pro brankáře je mnohem dražší, než pro řadového hráče.. Dres, různé chrániče, trenky, rukavice, atd...

Jak už jsem naznačil, tak sbírka je dobrovolná. Přispět může každý, i třeba kamarádi.  Noví hráči Nekwishe neznají a tak je pochopitelné, že chtít po nich příspěvek, je ode mne nemístné. Ovšem dobročinnosti se meze nekladou a třeba pokud i oni budou chtít něco přisypat, budu jen rád..

Minimální darovaná suma je 150 korun, maximální neexistuje, je to na Vás.

Aby to mělo nějakou úroveň, tak šek s vybranou částkou bude Nekwishovi slavnostně předán někdy ke konci měsíce..

A teď to nejlepší… :-)) peníze posílejte na můj účet 78-0370990267 / 0100 (Komerční banka) :-)), do zprávy pro příjemce třeba napište „sbírka“, nebo něco takového.. Vaše čísla účtů neznám a pokud se mě tam ani nezobrazí, může být Váš dar anonymní, pokud chcete. (pokud by někdo chtěl přispět třeba 20.000):-) Stav konta budu aktuálně doplňovat do příslušného odkazu na stránkách.

Serióznost akce zaručena!