čtvrtek 16. srpna 2012

Tréninky DOMLUVENY!

Konečně se mě podařilo domluvit pravidelné tréninky.. Včera jsem obepsal pár týmů a ozval se mě celek RST (3.třída), že by měli zájem s námi trénovat, ovšem hřiště jsme neměli ani my, ani oni. Zavolal jsem tedy na Boby a domluvil i hřiště. Po dnech nezdarů se konečně na mě usmálo štěstí a během půl dne domluvil tréninkového partnera i tréninkové hřiště..

A jak to tedy bude vypadat?
Tréninky budou každý čtvrtek od 19:30 na umělé trávě Boby (za hotelem). Pro ty, kdo za nás hrál v minulé sezoně je hřiště dobře známé. Pro nové tváře.. jedná se o hřiště s umělou trávou s mírně většími štětinkami, než je třeba na Okruhu. Z vlastní zkušenosti však můžu říct, že to hru nijak nenaborává a na terén si lze jednoduše zvyknout. Nemusíte mít obavu.

Hřiště tedy můžeme obývat od 19:30 až do 21:00. Pokud však budeme chtít skončit ve 20:30, je tu i tato možnost. Cena hřiště je 450 na hodinu a půl (do 21:00), nebo 300 (do 20:30). Sprchy jsou v areálu.

Dále bylo domluveno s RST, že vždy budeme cca 10-15 minut nacvičovat rozehrání standartek a pak se vrhnem na špíl.

První trénink bude příští čtvrtek 23.srpna od 19:30. Sraz na trénink bude vždy 15 minut před samotnou akcí!! Ať v půl začneme trénovat..

S tréninky vyvěšuji na pravé liště odkaz "PŘÍTOMNOST TRÉNINKY" (stejně jako přítomnost na zápasy), kde se každý z klubu pište, zda na akci dojdete. minimální lhůta pro zveřejnění, zda dojdete, nebo ne je den předem!! Tzn., ve středu večer bych měl vědět počet, kolik lidí dorazí na trénink.

Tak to je vše, doufám, že se tréninky budou dařit a nedopadnou stejně, jako X krát předtím..