pondělí 6. srpna 2012

!! DŮLEŽITÉ !! Výběr dresů - pokus druhý

Tak pánové, dozvěděl jsem se, že dresy velikosti Mirka (vel.M) a Prochyho (vel.L) nejsou skladem a v dohledné době ani nebudou (snad koncem září)..
Jsou tu dvě varianty a do jedné se budeme muset pustit, protože je nejvyšší čas dresy objednat, aby byli na sezonu připraveny..
  • buď počkáme na naše bíločervené dresy do konce září a pár prvních zápasů odehrajem ve starých oranžových
  • nebo využijeme aktuální nabídky dresů, které jsou k dispozici ve velikostech, které požadujeme.. 
Musím zklamat Prochyho, protože jeho vytoužená kombinace žluté s modrou rovněž na skladě není, nabídnuty mi byli tyto dvě kombinace:

tmavěmodrá / bílá
červená / žlutá / modrá

Chěl bych Vás poprosit o co nejrychlejší reakci, co by jste zvolili. V pravé liště je vytvořen nový odkaz, kde napište prosím svoje resumé.. Pokud se shodneme v nadpoloviční většině, objednám to, na čem se shodneme.. Není možné čekat na Michalda, který je do půlky měsíce na dovolené, či na Ríšu, který na stránky zavítá jednou za uherskej rok.
Pokud se nebudeme moct shodnout a každej bude chtít něco jiného, rozhodnutí zřejmě bude na mě..
.
MJ. můj jasný vítěz je nečekat na naše dresy do konce září a objednat příjemnou argentinskou kombinaci tmavěmodré s bílou.. ale třeba mě přehlasujete... :-)