čtvrtek 23. srpna 2012

Důležité informace !!!


Včera jsem byl na předsezonní schůzi všech vedoucích  klubů, účastnících se letošního ročníku soutěží. Na schůzi jsem se dozvěděl plno nových informací, které zásadně ovlivňují i nás. Je proto nutné, aby jste tento článek dočetli až do konce..

Včerejším dnem jsem zaplatil startovné 8700Kč za naše mužstvo + 1000Kč vybraných na zapsání hráče na soupisku. Do soutěže jsme tedy právoplatně přihlášeni.

Změna rozpisu.. asi největší ránu utržil dosud zveřejněný rozpis zápasů. Mnoho zápasů je překopáno a tak to, co bylo dosud vidno na pravé straně naší úvodní stránky webovek už neplatí (nyní je aktualizováno). Ba co víc, je dosti možné, že se náš úvodní zápas přesune až na 15. září.. Proč tomu tak je?
Z naší skupiny se odhlásil Poclain B. Je tedy v rozpisech po tomto týmu prozatím díra. Týmy si během zveřejnění předběžného rozpisu podali žádosti o různá přesunutí zápasů a tak bychom dle toho aktualizovaného neměli 2.9 hrát s Bolestí, ale právě s Poclainem B. Na uzavření soutěží a rozpisu má Z.Polák (předseda BAF) ještě týden, do 31.8. Pokud se do té doby nenajde celek, který by se přihlásil do naší skupiny, 2.9 hrát nebudeme a naše úvodní střetnutí odehrajeme až onoho 15.9. Je vše zatím jasné?
Další malou změnou v rozpise je druhý a třetí hrací víkend všech týmů, který si týmy Špilberk a St.Lískovec vymodlili navzájem přesunout. Zápasy třetího hracího víkendu by se tedy měli hrát ten druhý a naopak. Časy zápasů se budou posunovat podle toho, zda se přihlásí ten poslední tým, co v rozpise chybí (po Poclainu B), nebo nepřihlásí. Aby nevznikaly případné prostoje, časový harmonogram bude upraven.

Budu pravidelně sledovat stránky BAF, kde se během tohoto týdne ještě budou dít věci. Sledujte stránky, každou novinku se Vám budu pokoušet sdělit co nejdříve, ať se máte čas podle toho zařídit. Sledujte rovněž rozlosování (datumy a časy) v mém rozpise na pravé straně stránek, budu jej průběžně aktualizovat tak, jak se budu dozvídat novinky.

Méně podstatnou věcí je to, že klub Bosonohy A (krajský přebor) ukončil svoji činnost. To se dotýká i Bosonoh B v naší skupině. Z Béčka u nás se stává Áčko Bosonoh. To by nemuselo nic znamenat, ovšem nevěřím, že všichni Áčkaři si našli nové působiště v odpovídající výkonností třídě.. je tedy možné, že za tým v naší skupině občas nastoupí i nějaký ten hráč z kraje.. Je to sice jen domněnka, která se ale lehce může změnit v realitu.

Další pro nás asi nepodstatnou věcí je to, že ve 2.třídě se zřejmě v nejbližších dnech uvolní dvě místa. Má nás to zajímat? Já myslím, že ani moc ne. Máme z půlky novou sestavu a na druhou třídu bych to hned takhle zhurta neviděl. Tento postup by s sebou nesl i řadu jiných věcí, než jen to, že bychom hráli výše. Startovné je zde vyšší, takže bych od Vás musel ještě pár penízků vybrat, hráli bychom s těžšími soupeři a v neposlední řadě bych měl zmínit i pozitivum, že bychom hráli o 10 zápasů v sezoně více. Nechám to na Vás, jestli se k tomu chcete vyjádřit. Pokud by všichni chtěli mermomocí hrát 2.třídu, pokusil bych se to zařídit. Musela by to však být blesková akce, jak od Vás, tak ode mě.

Poslední věcí, důležitou je to, že už máme dresy! Včera jsem je obdržel a mám k nim tři připomínky. Bohužel dvě negativní, jednu pozitivní. Začnu tou dobrou.. dresy jsou skutečně krásné. Myslím, že jsme vybrali moc dobře. Prvním negativem je to, že mě přijdou celkem malé. Mám objednané XL a když to na sebe natáhnu, su jako ve šprcce. No dobře, trochu přeháním, ale oproti oranžovému původnímu dresu, který mám, je tento nejméně o číslo menší (nebo že bych přibral?). My, s vypracovanější postavou budeme mít možná trochu problém. No však uvidíte sami. A tou druhou nepříjemností je to, že bílé trenky jsou drsně průhledné. Když jsem si je zkoušel, měl jsem pod nimi zelené trencle a byly vidět skoro tak dobře, jako bych ty bílé futsalové skoro neměl a hrál v zelených. Doporučuji tedy hrát pod trenkami buď nahý, anebo s bílými trenkami, či slipami. Potisknout dresy je v plánu příští týden.

Někteří z Vás si už možná všimli, že jsem nedávnou dokoupil slibované rozlišováky (3ks). Máme jich tedy nyní 8, konečně!

Tak to je tak v kostce vše, co jsem měl na srdci. Sledujte tedy stránky a rozpis zápasů. Ten definitivní bude zveřejněn BAFem až 1.9., do té doby se může cokoliv změnit..