sobota 16. června 2012

Kauza odečtení bodů vyřešena


Chtěl bych poděkovat Michaldovi a Olivovi za pomoc při řešení zapeklitého případu ohledně odpočtu bodů v kauze Santa Morgana. Moc jste mě pomohli a došel jsem po dvou bezesných nocích r rozřešení.
Michaldo navrhnul všechno smazat, jako by zápas nebyl. Olda vlastně něco podobného s tím, že bych se měl řídit dle statistik BAFU.
Řídil jsem se tedy dle jejich rad a výsledek je následující..

Z klubových statistik nám odečítám jednu prohru (2:8) z podzimu a přičítám místo ní kontumační výhru 5:0. Jelikož se kontumační výhry nezapočítavají do našich odehraných zápasů, máme v tuto chvíli odehráno 197 zápasů a zápasy nedělní budou naše 198 a 199.

Co se týče hráčských statistik, dojde k anulování branek Páji a Sykece a rovněž asistence Martina V. Řídil jsem se oficiálními statistikami BAF, kde mám uvedenou o branku méně, než skutečně letos mám a Sykec zde není uveden vůbec. Dá se tedy předpokládat, že Z.Polák oběma branku již odečetl.

Tímto končím tuto kauzu, spadl mi kámen ze srdce.