pondělí 23. dubna 2012

Úprava zápisu střelců v zápase s Blue Flames B

Gól, který jsme vstřelili na 2:1 v zápase s Blue Flames B jsem řádně neviděl, jak už jsem podotkl na diskuzi dříve. Měl jsem za to, že to byla výstavní "pičinka", kdy Petr rozehrál roh na mě, já z první nástřel před bránu a dále jsem měl zakrytý výhled.. Jen jsem po vsítění viděl Vláďu, který před bránu nabíhal a jak následně slaví vstřelení branky. Domníval jsem se tedy, že ji vsítil on. Z Vašich komentářů je však jasné, že branka padla vlastním přičiněním hráčů BF (což potvrzuje i jejich verze na stránkách), nikoliv po usměrnění Vláďou.
Co z toho plyne? Vláďovi ruším branku a sobě s těžkým srdcem asistenci. Přesto, že se už několikrát stalo, že branka po vlastním stečování do brány se připsala štastnému nahrávači (což jsem byl já), předejdu zbytečnému handrkování a sobě bod rovněž nepřipíšu. V análech bude navždy zaznamenán gól jen jako vlastní. Jediné, co bych předhodil nedočkavým lvův jako syrové maso do diskuze je to, proč se Vláďa sám nepřihlásil, že branku nevstřelil... :-)