úterý 24. dubna 2012

Ruka v hajzlu

Pánové, je mi líto, ale musím veřejnosti a médiím sdělit, že budu týmu chybět ještě minimálně tři týdny. Včera jsem byl na kontrole v Fakultce v Bohunicích a pro mě zdánlivě dobře se hojící prst se ukázal opravdu jen jako zdánlivě se dobře hojící. Od minula, kdy jsem měl zlomený prst v dobré poloze, se jaksi pohnul a došlo k jeho zahnutí do písmene F. No zkrátka se mě tam cosi hnulo a prst teď nebyl v poloze, jaká je potřeba. Malíček mě narovnali a co je právě ten kémen úrazu, dali do sádry! Nemám tedy už jen ozdobnou dlahu, ale festovní sádru.
V sádře budu minimálně tři týdny, dle doktora, a poté budu moct prst pomalu zatěžovat..
.
Co to znamená pro klub? V dalších třech týdnech se omlouvám ze zápasu s Donkeys, Predators a Kohouty. A dále ze všech tréninků do poloviny května.
Vím, je to nepříjemná situace a to především z důvodu naší úzké soupisky. Budete si však muset s touto situací poradit, není to poprvé, kdy se bude chodit na zápasy ve čtyřech, pěti, nebo šesti lidech. Budu se na Vás chodit dívat a podporovat.
Už v tuto neděli si vyzkoušíte, jaké je to být v pěti, nemůžu já  kvůli výše uvedenému důvodu a Ríša je vykarotvanej. Zbývá jen doufat, že se z nemoci vyléčí Sykec a Boris vyléčí svoji bambulu.