středa 25. dubna 2012

Chystané zrušení tréninků


Požádal jsem zastupující vedení Antabusu – Davida (čti Dejva), aby si jejich celek začal hledat za nás nástupce, co se týče pravidelných tréninků.
Situace, se kterou se potýkáme celou zimu a teď už i během jarní části soutěže je nadále neúnosná. Přestalo mě bavit neustále slepovat tým kde se dá a dělat si týden co týden starosti.

Kvůli zhruba 20 procentům týmu je mi to upřímně líto, převážil však nezájem zbytkových procent 80ti. Nebudu se zde opat dlouze rozepisovat nad důvody, protože je to dle mého názoru házení perel sviním, zkrátka mě tato věc mnohem více bere a vlastně v ničem se mi nevrací.

Tréninky budou pokračovat do té chvíle, kdy si Antabus najde náhradu. V osobním zájmu doufám, že to bude co nejdříve. Bylo už dost zrušených tréninků..

Mimochodem dnes za Carpe Diem jdou na trénink dva lidé. Pomozte mi vybrat to správné slovo… je to směšné, nebo trapné?

Antabusu se otevřeně omlouvám a prosím, aby situaci začali brzo řešit, třeba inzerátem na stránkách BAF, či jinak.. Děkuji.