pátek 30. března 2012

ŠOK! To je nemilé, Ondra u týmu skončil


Nečekané, nebo očekávané? Z mě strany se jednalo téměř o intuitivní jistotu, které jsem však stále odmítal věřit. Nasvědčovala tomu naše společná kostrbatá domluva a Ondrovo zdlouhavé rozhodování, ať se jednalo o cokoliv, což dlouhodobě nasvědčovalo tomu, co se dnes potvrdilo.
Požádal jsem Ondru o zaplacení startovného na jarní část sezony, načež mi přišla stručná eSeMeS zpráva: „Rozhodl jsem se s Vámi dále nepokračovat. Dík.“
To mluví za vše a dělá tlustou čáru za Ondrovým krátkým účinkováním v našem klubu.

Co tento krok znamená? Že nás v tuto chvíli zbývá do pole jen 7 hráčů. Je to dostatečný počet pro odehrání jarní části? Bude muset. Myslím, že nikoho za tak krátkou dobu neseženeme a pokud ano, tak to nesmí být kopyto, který týmu více uškodí, než pomůže. To je někdy skutečně lepší, jistě všichni potvrdí, odehrát zápasy s jedním, či dvěma na střídání, než mít v týmu „záškodníka“.
Pokud by jste ale náhodou o někom skutečně schopným věděli (koho není nutno zkoušet a zaučovat – chápe pravidla futsalu), dejte ho do placu..určitě se dohodneme. Startovné by pro něj bylo 500 korun.

Tento krok – opuštění Ondry naší lodě – znamená, že od Vás ostatních budu během sezony vyžadovat ukázkovou docházku. Tak doufám, že se všichni pochlapíte a nenecháte tým ve štychu.
V blízké době začne fungovat opět sekce „OMLUVENKY ZÁPASY“, kde se pište. I když potom, co jsem právě napsal snad tento odkaz ani nebude potřeba..

Žádné komentáře: