pondělí 19. března 2012

Sestava Carpe Diem posílena o tři jména pro TN

V pátek jsem se rozhodl, že sestavu Carpe Diem na nadcházejícím turnaji rozšířím o tři jména. Je to ze tří důvodu. Hrajeme 5 zápasů, chtěl jsem sudý počet hráčů do pole kvůli přehlednému střídání (buď 6, nebo 8) a za třetí rozhodla Michaldova žádost o vyšší počet lidí v sestavě, než 6 (mnoho zápasů + chatrné zdraví + mučivá fyzička).
Sestava posílená vlastně o 4 hráče, kteří za nás v sezoně nenastoupí je z hlediska přípravy na polovinu dubna celkem k hovnu, na druhou stranu si nemůžeme vybírat, když se jako tým nedokážeme sejít v potřebném počtu, že?

V pátek jsem uzavřel jednodenní kontrakt s hráčem Dubem (toho času AVM Mertal), Olinem a Daníčkem (tč.oba Slovan), již dříve s Mrazičem (také Slovan). Tentokrát šlo skutečně o vyjednávání mezi mnou, manažerem a osloveným hráčem. Byl uskutečněn krátký personální pohovor s každým z nich, vyjma Daníčka, o kterém je nyní mediálně známo, že má formu jako hrom (netřeba si hráče proklepnout). Před Olina a Duba byla položena těžká otázka.. Jak si myslí, že by sám osobně mohl prospět týmu na Turnaji nadějí ?

Jako první jsem si šel odsednout s OLINEM a Tváří v tvář jsem se ho zeptal, jak vidí svůj prospěch pro tým:
Měl jsem předem připravená negativa a od něj jsem chtěl přinejmenším rovnováhu pozitiv. NEGATIVA: je to nervák a rozvraceč týmu, koncepčně jinde (myšleno tak, že Slovan hraje jiný herní systém a do našeho jen těžko zapadne), nedokáže tým strhnout a podpořit, spíše potopit, psychicky utlumit a zadupat, neumění přijetí svých vlastních chyb, těžký egoista, Borisův porod.
POZITIVA, které uvedl Olin na svoji obhajobu: přínos týmu herní myšlenkou, neskutečná fyzická kondice, prý přinese týmu lepší týmové výsledky a nakonec vše shrnul poukázáním na historii kanadského bodování týmu, to prý mluví za vše.

Na základě předložených faktů byl Olda nakonec o prsa korejky do týmu přibrán.

Dále přišel na řadu DUB. Bohužel jsem netušil, jestli dojde a s kým dalším bylch mohl jednat a tak jsem si na něj nepřipravil provařená negativa, které vystihují jeho osobu. Pohotově, až vlezle však ihned chybu napravil Olin, který se o Dubových negativech hojně rozpovídal. Nakonec z toho vznikly tři hlavní body a to: do nebe volající nefotbalovost, těžký až hraniční alkoholismus a všelijaký fyzická kondice. Zde si myslím, že alkoholismus je i dalším bodem u Oldy.
Na svoji obhajobu Dub použil tyto slova: pouze se mnou má tým naději, předvedu nadpozemský týmový výkon podpořený osobitou vůlí po vítězství. Vražedná bojovnost.

Na základě předložených faktů byl i Dub přijat.

Posledním do party byl DANÍČEK. I zde by bylo na místě se rozepsat o kvalitách a naopak nekvalitách hráče, ovšem na pátečním pohovoru nebyl a tak se nehodí u kohokoliv si vymýšlet za jeho zády. To se nedělá ani u nás.. :-) Už samotný fakt – nedorazit na tak důležitý  personální pohovor a dokonce se ani neomluvit by dávalo za pravdu všem škarohlídům, kteří by tvrdili, že bych měl Daníčka okamžitě ignorovat, vymazat  si jeho telefonní číslo a z týmu navždy vyloučit. Já jsem však známý dobrák jako starý řezník Krkovička a i Daníček v neděli svoji šanci dostane.

Daníček byl na základě nepředložených faktů přijat.

MRAZIČ, abych byl přesný ve všech hráčím nepůsobících v současnosti v našich barvách a hrajících Turnaj nadějí 2012, byl přijat na základě uspokojiváých výsledku z Brno Open 2012.

Prosím všechny výše napsané, aby si vzali své štulpny a trenky, dres dostanete ode mě.

Poslední věcí je to, co je napsáno u Olina, že Borisova Eva má termín porodu právě na tuto neděli, či pondělí, tak snad se nestane, že by porodila dřív a přizvaní lidé by se tak nedostavili a naopak si vožrali držky. To bych byl tedy fakt nasranej hrát v pěti.. Z toho by totiž koukal doživotní distanc.     

Žádné komentáře: