středa 1. února 2012

Dnešní trénink

Poslední dobou nám nějak nejde docházka na trénink. Nevalná situace je bohužel i dnes, ale snad se na nás usměje štěstí a dorazí se v dostatečném počtu.
.
Jsem nucen se totiž z dnešního tréninku omluvit i já. Od pátku mám rýmu, což by se dalo překousnout, ale dnes ráno mě k tomu přibylo bolení v krku a na to už kašlu. Koukal jsem do omluvenek a na poslední chvíli se omluvil i Petr..
.
Dnes jsou zatím nahlášení pouze Michaldo, Mrazič a Olin. Vláďa zatím neví kvůli práci a Boris dělá mrtvýho brouka. Pokusím se během dne Borise zjistit a dát vědět v přítomnosti. Doufám, že se tedy sejdete alespoň v 5ti lidech.
.
Pokud by měl ještě někdo zájem dojít mimo klub, napište to do přítomnosti.. Nevím, jak by to vypadalo, kdyby nám dva "Béčkaři" na trénincích nepomáhali, za což jim děkuji, to by sme to rovnou mohli zabalit..
Sraz v 19:50 na místě.
.
Díky za pochopení.

Žádné komentáře: